کد خبر: ۱۳۸۸۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
میلاد محسنی ورزشكار شیرازی؛

تنها ورزشکار جهان که نامش برای ۸ بار در کتاب گینس ثبت می‌شود

رکورددار روپایی زدن با توپ در جهان گفت: در صورتی که حمایت شوم تنها ورزشکار ایرانی و حتی دنیا می‌توانم باشم که نامش برای ۸ بار در کتاب گینس ثبت می‌شود.
  میلاد محسنی رکورددار روپایی زدن با توپ در جهان که نامش در کتاب گینس به ثبت رسیده است، امروز سه شنبه ۱۶ اردیبهشت اظهار کرد: در صورتی که حمایت شوم تنها ورزشکار ایرانی و حتی دنیا می‌توانم باشم که نامش برای ۸ بار در کتاب گینس ثبت می‌شود که به نظر می‌رسد رکوردی دست نیافتنی باشد.

او اضافه کرد: روپایی زدن به مسافت ۳۰ کیلومتر با توپ فوتبال در مدت زمان ۵ ساعت و ۴۰ دقیقه بدون استراحت، ۴۶ هزار روپایی زدن ایستاده بدون استراحت، هزار متر روپایی زدن در مدت زمان ۷ دقیقه، زدن روپایی با ساچمه و توپ‌های مختلف ورزشی از جمله رکورد‌هایی است که در فدراسیون ورزش‌های همگانی به ثبت رسیده و آماده ارسال به کتاب گینس است.

محسنی بیان کرد: در سال ۲۰۱۶ در شهر دبی با توپ پینگ پنگ که بسیار سبک است به مدت یک دقیقه روپایی زدم و نامم در کتاب گینس به ثبت رسید و رکورد آن در اختیار یک ورزشکار آلمانی بود که آن را شکستم.

او اضافه کرد: یکی از رکورد‌های جدیدم ۱۰۰ متر روپایی جهان است که ۱۲ سال است بوسیله یک فرد آمریکایی در گینس به ثبت رسیده است، اما من با تمرینات سخت و با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت با اختلاف چشمگیری آن رکورد را شکسته ام و به زودی آن را در کتاب گینس به ثبت خواهم رساند.

این ورزشکار با اشاره به تشویق‌های پدر و مادر خود و سپاس از مربیانش ادامه داد: جواد گرامی مدیر دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت به پاس شکستن رکورد جهانی زمینه حضورم را برای ادامه تحصیل در دانشگاه فراهم کرد که از همه دست اندرکاران این دانشگاه تشکر می‌کنم.

منبع: ایرنا

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
0
بیشترین ثبت رکورد گینس 562 هس