کد خبر: ۱۳۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۰

نصب سیستم‌های صوتی ثابت و بی‌سیم در شیراز

حجت‌الاسلام محمدرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در راهپیمایی‌های گذشته در شهر شیراز با آن مواجه بودیم مشکل سیستم‌های صوتی بود که امیدواریم با نصب سیستم‌های جدید ثابت و بی‌سیم این مشکل برطرف شود.
رضایی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های پیش‌بینی شده راهپیمایی روز قدس در شیراز اشاره کرد و افزود: برپایی غرفه‌های مختلف با موضوع فلسطین و انتفاضه ویژه کودکان و نوجوانان از برنامه‌های جنبی راهپیمایی امسال است.
وی ادامه داد: همچنین امسال به منظور سهولت روزه‌داران، منبع‌های آب نیز به منظور گرفتن وضو برای نمازگزاران پیش‌بینی شده است و در مصلای نماز جمعه مستقر می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود به مشارکت گسترده مردم سراسر استان پهناور فارس در راهپیمایی‌های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: فارسی‌ها از سهم و درک سیاسی بالایی برخوردار هستند و همواره جلوتر از مسئولان در عرصه‌های مختلف سیاسی و دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد صحنه می‌شوند.
رضایی تصریح کرد: مراسمی که برگزار می‌شود مبتنی بر اندیشه‌های مردم و پیشنهادهای مختلفی است که آنان برای برگزاری باشکوه‌تر راهپیمایی می‌دهند.
به گزارش خبرنگار فارس از شیراز، راهپیمایی روز قدس امسال در شیراز، ساعت 10:30 روز جمعه چهارم شهریور ماه از چهار راه 15 خرداد آغاز و تا بلوار شهید دستغیب، محل برپایی نماز جمعه ادامه می‌یابد.

نظرات بینندگان