کد خبر: ۱۳۸۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹

مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله ایمانی برگزار نمی شود

مراسم‌ بزرگداشت مرحوم آیت الله ایمانی به علت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی پیشگیری از بیماری کرونا، برگزار نمی‌شود.
  بیت مرحوم آیت الله اسد الله ایمانی در خصوص عدم برگزاری مراسم یادبود مرحوم آیت الله ایمانی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن اطلاعیه بدین شرح است؛

دو سال از ارتحال مجاهد خدوم و مفسر و فقیه آگاه به زمان، حضرت آیت الله ایمانی رحمةالله‌علیه می‌گذرد، انسانی خودساخته و درس آموخته مکتب امام صادق علیه‌السلام که با تکیه بر اندیشه ناب اسلام عزیز و بینشی برآمده از درک زمان خویش، حیات اجتماعی و انقلابی‌اش مشحون از همراهی و همدلی با قاطبه مردم عزیز کشورمان می‌باشد.

در ایام پرخیر و برکت شهرالله، مرور بیان و بنان ایشان در سیر مطالعات قرانی و سیره معصومین علیهم‌السلام خاطرات حضور ایشان در میان مردم مؤمن، صبور و رنج دیده نقاط محروم و کم‌برخوردار استان‌های بوشهر و فارس بویژه دارالمؤمنین شیراز را در اذهان زنده می‌کند که ابراز محبت مردم عزیز و ارجمند کشورمان و هم‌چنین پیام التیام‌بخش مراجع عظام تقلید بویژه رهبر معظم انقلاب دامت‌برکاتهم پس از رحلت آن عالم ربانی، خلاصه‌ی چهل سال خدمت در پیشگاه ربوبی و درگاه با عظمت حضرات معصومین صلوات‌الله‌علیهم و همّت و دستگیری از مردم صبور ایران را به نیکی ترسیم فرمودند.

اینک بر خود لازم می‌دانیم از همه بزرگوارانی که در تدارک مراسم دومین سالگرد و هم‌چنین همایش حوزه انقلابی که با حسن ذوق و تدبیر امام جمعه محترم شیراز حضرت آیت الله دژکام بنا نهاده شده است و هم‌چنین صدا و سیمای مرکز فارس و مدیر کل محترم آن جناب آقای سهرابی و دیگر عزیزان، تقدیر و تشکر وافر بنمائیم.

اینک و در این روزهای سخت که غم فراق ایشان سخت‌تر و اندوه‌مان بیش از هر زمانی است، ضمن تقاضای دعای خیر برای آن مرحوم، از عموم مردم با محبت و قدرشناس انتظار می‌رود یاد ایشان را با قرائت آیات روح‌بخش قرآن کریم و سلام و صلوات بر پیامبر رحمت و اهلبیت مکرّم آن حضرت، گرامی داشته و از خداوند متعال برای عموم درگذشتگان بخصوص متوفیان و مرحومین ناشی از بیماری ویروس منحوس کرونا طلب مغفرت نموده و دعاگوی بیماران عزیز باشیم.

در پایان خاطر نشان می‌شود؛ مراسم مربوط به بزرگداشت حضرت ایت الله ایمانی «ره» به دلیل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، برگزار نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، هجدهم اردیبهشت ۹۷ به علت بیماری کلیوی در بیمارستان نمازی شیراز دار فانی را وداع گفت و پیکرش در شهر قم آرام گرفت.

 
نظرات بینندگان