کد خبر: ۱۳۸۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
جانشین سپاه فجر فارس:

هر مسئولی که در نظام جمهوری اسلامی پست می گیرد باید یاریگر او بود

به مناسبت بزرگداشت هفته معلم، سردار بوعلی جانشین سپاه فجر فارس با حضور در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش فارس دکتر اسماعیلی، هفته معلم را به ایشان و جامعه معلمی تبریک گفت.
به گزارش شیرازه، سردار بوعلی در این دیدار عنوان کرد: سپاه فجر فارس همواره درکنار جامعه تعلیم و تربیت بوده و هرکاری از دستش برآید برای تعالی مقام معلم و سیستم آموزش و پرورش انجام خواهد داد.

 وی عنوان کرد: هرگز نگاه ما به این نکته معطوف نمی شود که چه کسی پشت میز مدیر کلی نشسته، بلکه آنچه مهم است این که هر مدیرکل و یا مسئولی که در نظام جمهوری اسلامی پست می گیرد باید یاریگر او بود و اجازه نداد که در مسئولیت خود مشکلات او را از پای درآورد. 

سردار بوعلی ادامه داد: سپاه فجر فارس آمادگی دارد زیر ساخت های ورزشی و فرهنگی خود را برای برگزاری آزمون نهایی پایه دوازدهم در تمامی شهرستان ها در اختیار سازمان آموزش و پروش فارس قرار دهد.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس هم ضمن تشکر و قدردانی از سردار بوعلی و هیات همراه عنوان کرد: افتخار ما این است که بسیج را در کنار خود داریم و قشر بسیجیان صادق ترین و بالاخص فرهنگیان بسیجی صادق ترین و پاکترین افراد جامعه اند.

در این نشست ناصر جوکار مسئول سازمان بسیج فرهنگیان فارس نیز عنوان داشت: سند تحول بنیادین، کروکی و راه تکامل نظام تربیتی ماست .

 وی گفت: مدرسه منزلگاه دانش آموز نبوده که ممر اوست، اما منزلگاه معلم است، لذا معلم شخصیتی است که باید انسان شناسی عملی را در ذیل انسان شناسی وحیانی به دانش آموزان بیاموزاند.

وی جامعه بسیج را جامعه مطهر خطاب کرد و گفت قله بسیج را باید در بسیج فرهنگیان جستجو کرد.چرا که برتری بسیج فرهنگیان بر سایر اقشار بسیج مانند برتری شغل معلمی است نسبت به سایر مشاغل. 

جوکار همچنین عنوان کرد: وقتی یک ایده درست متولد می شود همزمان دو قاتل خون آشام در کنار این ایده متولد می شوند، یکی تفسیر بد و دیگری اجراء بد. لذا سند تحول باید بسیار و دقیق و گام به گام محقق شود چرا که در غیر اینصورت یا گرفتار مدل تربیت اقتدار گرای دهه 60 خواهیم شد و یا گرفتار مدل تربیت پلورالیستی دهه 90 .



نظرات بینندگان