کد خبر: ۱۳۸۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

منتخب شهرستان های جهرم و خفر اعتبارنامه نمایندگی مجلس را دریافت کرد

اعتبارنامه نمایندگی محمدرضا رضایی کوچی، منتخب مردم حوزه های انتخابیه جهرم و خفر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پس از تایید صحت انتخابات از سوی شورای نگهبان در مراسمی با حضور جمعی از مسوولان محلی تحویل وی شد.
 در مراسمی که  پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت  با حضور مسئولان شورای تأمین، هیئت اجرایی و نظارت انتخابات و معتمدان محلی شهرستان های جهرم و خفر که در فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، اعتبار نامه نمایندگی منتخب این حوزه های انتخابیه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پس از تأیید شورای نگهبان به وی تحویل شد.

 «محمدرضا رضایی کوچی» در این نشست با اشاره به اینکه با وجود مشکلات عدیده اقتصادی، مردم در این دوره از انتخابات هم حضور پرنشاط و موثری داشتند، گفت: طبیعی است که ما باید قدر مردم را بیشتر بدانیم.

 منتخب مردم شهرستان های جهرم و خفر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: انتخابات در کشور تمام شده ولازم است که منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی از فضای انتخابات خارج شوند.

وی با اشاره به اینکه امروز فصل کار، همدلی و وحدت آغاز شده است، بیان کرد: ما نیز تلاش می کنیم با محوریت روحانیت و ائمه جمعه جهرم و خفر یک فضای همدلی و دوستانه در این 2 شهرستان ها را فراهم کنیم.

رضایی کوچی با اشاره به اینکه این مسیر با همراهی نخبگان و نیروهای انقلابی و ارزشی مقدور است تا بتوانیم خدمت بیشتری به مردم بکنیم، تاکید کرد: مردم دین و وظیفه خود را انجام داده اند و امروز نوبت مسئولان است که با تلاش شبانه روزی بتوانند قدردان زحمات مردم و حمایت های آنها باشند.

وی با اشاره به اینکه برای آنکه بتوانیم به اهدافمان در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و عمرانی برسیم نیاز به همراهی و همدلی همه آحاد مردم است، گفت: از مردم شهرستان های جهرم و خفر دعوت می کنم با کمک و همراهی خود در راستای توسعه و پیشرفت شهرشان تلاش کرده چرا که نیازمند همراهی آنها برای اجرای پروژه ها هستیم.

 نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اطمینان می دهم که مردم را در هیچ شرایطی تفکیک نمی کنیم، گفت: چه افرادی که رأی دادند و آنها که ندادند همه موکلان ما بوده و خدمتگذار تک تک آنها هستم.

 رضایی کوچی در پایان با تاکید بر اینکه تلاش می کنم خدمت گذار خوبی برای مردم باشم، تصریح کرد: با ایجاد فضای همدلی و دوستانه ایجاد شده امید داریم نسبت به دوره های قبل حتما این دوره بهتر خواهد بود.

نظرات بینندگان