کد خبر: ۱۳۸۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۵ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
به همت مرکز نیکوکاری کریمه اهل بیت(ع) صورت گرفت؛

توزیع ۲۷۲ بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان شهر کارزین

مدیرکل مرکز نیکوکاری کریمه اهل بیت(ع) شهر کارزین گفت: ۲۷۲ بسته معیشتی و بهداشتی به همت این نهاد مردمی بین نیازمندان این شهر توزیع شد.
  حجت الاسلام مهدی جهانگیری، مدیر مرکز نیکوکاری کریمه اهل بیت(ع) شهر کارزین استان فارس، اظهار داشت: در طرح رزمایش مؤمنانه که به همت این مرکز نیکوکاری انجام شد تعداد ۲۷۲ بسته معیشتی و بهداشتی هر کدام به مبلغ ۲۵۰ هزار تومان بین نیازمندان شهر توزیع شد.

وی ادامه داد: با بهره گیری از ظرفیت خیرین و اعتماد ایشان به این مرکز نیکوکاری مجوعا مبلغ ۶۸ میلیون تومان کمک در طول ۲ هفته جمع آوری گردید که در اسرع وقت با خرید اقلام بسته ها به دست نیازمندان رسید.

این مقام مسئول تشریح کرد: بسته‌های معیشتی شامل اقلام اساسی مردم از جمله یک کیسه برنج ده کیلویی، دو بسته ماکارونی، روغن، دو عدد مرغ، رب گوجه، کنسرو لوبیا، سویا، نمک، ماسک، پودر لباسشویی و غیره بود که بین خانوار نیازمند توزیع شد.

جهانگیری افزود: به فضل پروردگار و کمک های خیرین محترم با پایان یافتن مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه مرحله دوم این رزمایش آغاز شده و تا نیمه ماه مبارک رمضان بسته های معیشتی بین نیازماندان توزیع خواهد شد.

وی در پایان گفت: با رعایت توصیه‌های بهداشتی و پروتکل‌های تعیین شده و با توکل و توسل به خداوند و ائمه اطهار(ع) از مرحله همه گیری شیوع کرونا عبور خواهیم کرد و این بیماری قطعا ابتلا و امتحان الهی است و امیدواریم به شایستگی از این مرحله عبور کنیم.

نظرات بینندگان