کد خبر: ۱۳۸۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
کارگردان استان فارسی سریال «زیرخاکی» در گفتگو با شیرازه:

مردم در کمک به نیازمندان، باز هم گل کاشته اند

جلیل سامان، نویسنده و کارگردان سه گانه «ارمغان تاریکی»، «پروانه» و «نفس» از حضور مردم در یاری رساندن به نیازمندان تقدیر کرد.
جلیل سامان، کارگردان سریال «زیرخاکی» در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی شیرازه ضمن اشاره به شرایط  اقتصادی حاکم بر کشور پس از شیوع بیماری کرونا گفت: شرایط اقتصادی موجود برای بسیاری از مردم سخت است و بجز طبقات پایین جامعه، حتی طبقه متوسط نیز فشار اقتصادی مضاعفی را تحمل می کنند.

مردم در کمک به نیازمندان، باز هم گل کاشته اند
نویسنده و کارگردان سه گانه «ارمغان تاریکی»، «پروانه» و «نفس» افزود: در ماه مبارک رمضان قرار داریم و از کارهای خیر و ثواب در این ماه عزیز، کمک به وضعیت معیشتی افراد نیازمند است، خوشبختانه شاهدیم که باز هم مردم گل کاشته اند.

به گزارش شیرازه، جلیل سامان متولد ۱۳۴۸ در شهر استهبان، فیلمنامه‌نویس، تهیه‌کننده و کارگردان ایرانی است.

«زیرخاکی» آخرین اثر وی با گذشت دو سال از پخش آخرین ساخته تلویزیونی سامان یعنی «نفس» درحال پخش است، سریالی مفرح که در دو فصل و 25 قسمت پخش خواهد شد.
مردم در کمک به نیازمندان، باز هم گل کاشته اند
 این سریال با زبانی طنز روایتی جالب از تلاش یک مرد برای یافتن زیرخاکی را به تصویر میکشد و ماجراهای این سریال در دوران معاصر و انقلاب میگذرد و با لحنی کمدی به نقد دوران پهلوی هم اشاراتی دارد.

  هادی حجازی فر، پژمان جمشیدی ، ژاله صامتی، گوهر خیراندیش ، ایرج سنجری، نادر فلاح، اصغر نقی زاده و رایان سرلک در سریال زیرخاکی به ایفای نقش پرداخته اند.

نظرات بینندگان