کد خبر: ۱۳۸۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۶ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹

پیوستن هنرمند شیرازی به پویش همدلی و کمک مومنانه

مهدی فقیه گفت: برای نیازمندان هرکاری که از دستم بربیاید انجام می دهم، در این شرایط اقتصادی، به جز کسب ثواب، کمک به هم نوع، به عنوان وظیفه انسانی هر فرد محسوب می شود.
مهدی فقیه بازیگر شیرازی سینما و تلویزیون در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی شیرازه ضمن اشاره به شرایط  اقتصادی حاکم بر کشور پس از شیوع بیماری کرونا بیان داشت: مردم ما مردم خوبی هستند و در این موقعیت همه باید این درک را داشته باشند که به خاطر وجود ویروس ناخوانده کرونا اقتصاد و معیشت مردم به خطر افتاده است، خیلی ها بیکار شده اند و وام یک میلیون تومانی دولت نیز گرهی از مشکلات باز نمی کند. 
پیوستن هنرمند شیرازی به پویش همدلی و کمک مومنانه
 این بازیگر سینما و تلویزیون در مورد همدلی و کمک به نیازمندان ابراز داشت: رهبر انقلاب هم در صحبت هایشان بر همدلی و دستگیری از نیازمندان تاکید کردند، من نیز از کسانی  که به قول ما شیرازی ها دستشان به دهنشان می رسد و وضع مالی خوبی دارند می خواهم که در این برهه گرفتاری و مشکلات به اقشار نیازمند کمک کنند. این بسته های معیشتی یک کار بسیار بزرگ و خوبی است اما یک بار صورت می گیرد، باید این گونه فعالیت ها بیشتر و مداومت داشته باشد. 
وی با توجه با اینکه شیوع ویروس کرونا هنوز به صورت کامل متوقف نشده است اظهار داشت: غفلت مردم از ویروس کرونا و نداشتن حساسیت بر روی مسائل بهداشتی بسیار بد است و مردم باید اطلاع داشته باشند که ما از قدیم ملتی همیشه تمیز و بهداشتی بوده ایم و کماکان باید فاصله اجتماعی و نکات پیشگیری از شیوع را رعایت کنند.
بازیگر فیلم خروج در پایان به پویش همدلی و کمک مومنانه پیوست و گفت: برای نیازمندان هرکاری که از دستم بربیاید انجام می دهم، در این شرایط اقتصادی، به جز کسب ثواب، کمک به هم نوع، به عنوان وظیفه انسانی هر فرد محسوب می شود.
مهدی فقیه در پایان بیان داشت: دعا کنیم تا انشالله مسئله ویروس کرونا برطرف بشود و مردم به زندگی عادی خود برگردند.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان