کد خبر: ۱۳۸۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹

دعوت بازیگر سریال "یوسف پیامبر" از مردم برای پیوستن به پویش "کمک مومنانه"

بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با شیرازه گفت: صمیمانه از کسانی که پویش "کمک مومنانه" را راه اندازی کردند تقدیر و تشکر می کنم.

 محمود پاک نیت بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار شیرازه گفت: هر خدمتی به هم نوع، کار شایسته و بایسته ای است، نه فقط در مورد کرونا، که در هر مسئله دیگری "بنی آدم اعضای یکدیگرند" همیشه صادق است.

ایرانیان

به گفته وی، انسان ها همگی به هم پیوسته اند و پاره شدن یکی از این زنجیره انسانی، باعث ناراحتی و نگرانی بقیه می‌شود.

این بازیگر استان فارسی تأکید کرد: از نظر انسانی، کمک به هم نوع، کاری همه پسند و نیز خداپسندانه است.

وی در پاسخ به اینکه آیا شما هم در پویش مردمی "کمک های مومنانه" شرکت کرده اید، با تأئید حضور در کمک های مومنانه، تصریح کرد: البته وقتی انسان کار خیری انجام می‌دهد، هر چه مخفی تر باشد بهتر است.

پاک نیت با بیان اینکه اهل فضای مجازی نیستم و نمی‌توانم در فضای مجازی برای این پویش را تبلیغ کنم، صمیمانه از کسانی که این پویش را راه اندازی کردند تقدیر و تشکر کرد و گفت: از طریق این گفتگو، همه هم وطنان را به پیوستن به این پویش دعوت می کنم.

ایرانیان

به گزارش شیرازه، محمود پاک نیت، زاده ۱۰ دی ۱۳۳۱ در کازرون، و بازیگر استان فارسی است. این بازیگر بیشتر به خاطر ایفای نقش "حسام بیگ" در سریال روزی روزگاری و ارباب در سریال "پس از باران" و همچنین یعقوب نبی در سریال "یوسف پیامبر" معروف است.


نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان