کد خبر: ۱۳۸۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۵ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
استاندار فارس در رزمایش کمک مومنانه:

اتحاد و همدلی مردم استان فارس در صحنه های مختلف قابل مشاهده است

مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه سپاه فجر فارس در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد.
به گزارش شیرازه، عنایت اله رحیمی استاندار فارس عصر امروز در حاشیه رزمایش کمک مومنانه گفت: از خیرین عزیز که تقبل زحمت کردند و همه نهادهای دولتی و غیر دولتی که در رزمایش کمک مومنانه مشارکت داشته اند، تشکر می کنم.

اتحاد و همدلی مردم استان فارس در صحنه های مختلف قابل مشاهده است
وی افزود: خدا را شکر فرهنگ اخوت و نوع دوستی در کشوری که منتصب به امام زمان(عج) است روز به روز در حال گسترش است و نمود آن در این شرایط سخت خودش را نشان می دهد و بسیار ارزشمند است.

رحیمی با اشاره به برخی حوادث جهانی پس از شیوع کرونا افزود: کشورهایی که خودشان را سردمدار جهان می‌نامند به دزدی ماسک و مواد بهداشتی مشغول شده اند، اما در ایران عزیزمان می بینیم که همه به کمک هم شتافته اند.

وی با تاکید بر اینکه  طی این مدت مجموعه بهداشت و درمان زحمت بسیار زیادی کشیدند افزود: کمیته امداد، دولت و سپاه، دستگاه های اجرایی همه و همه کمک های خوبی را انجام دادند.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه دولت تلاش کرد کمک هایی برای آسیب دیدگان منظور کند افزود: تا امروز ۷۵۰۰ کارت نقدی و۳ هزار بسته بهداشتی از طریق دفاتر تسهیلگری در حاشیه های شهر توزیع شده است.

رحیمی افزود: وام قرض الحسنه ۱۰ میلیونی و ۵ میلیون تومانی به خدمه پرستاران و خدمه بیمارستان های درگیر کرونا داده شده است. ۴ هزار کارت هدیه نیز برای رزمندگانی که جایی مشغول نیستند و طلاب حوزه های علمیه طی روزهای آینده تقدیم خواهد شد.

 استاندار فارس با بیان اینکه ۷۲ هزار کارگر از بیمه بیکاری برخوردار خواهند شد، افزود: یک میلیون و ۴۸ هزار خانوار فارسی وام معیشتی بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی دریافت کرده اند. همچنین ۹۹۱ هزار و ۷۸۵ هزار خانوار از تسهیلات یک میلیون تومانی دولت استفاده کرده اند.

استاندار فارس در پایان با بیان اینکه "از سیل گذشته تا کرونا این اتحاد و همدلی مردم استان فارس در صحنه های مختلف قابل مشاهده است" اظهار داشت: قطعاً همکاری مردم و مسئولین می تواند جلوه های خاصی را در خاطر مردم ماندگار کند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان