کد خبر: ۱۳۸۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۱ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
آیت‌الله لطف‌الله دژکام خبر داد:

بخشش ۵۰ میلیارد تومانی اجاره بها توسط مردم استان فارس

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: این چیزی که دیده می شود گوشه ای از تلاش هاست و بخشش های مردم بیشتر از این هاست ولی بسیاری از آن نمایش داده نمی شود.
به گزارش شیرازه، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در مراسم مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه فارس گفت: الحمدالله مردم ما این صحنه های باشکوه را در جای جای کشور اسلامی مان برای کمک به هموطنان خودشان آفریده اند.

وی با بیان اینکه ۷۸۲ هزار بسته حمایتی از طرف این مردم به هم نوعان خودشان تقدیم شده است افزود: امروز در جامعه ما دستها برای حمایت و کمک کردن باز شده و مردم ما خودشان در کار خیر پیش قدم هستند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس اضافه کرد: این چیزی که دیده می شود گوشه ای از تلاش هاست و بخشش های مردم بیشتر از این هاست ولی بسیاری از آن نمایش داده نمی شود.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: عده ای در کنار رزمایش مواسات برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد نیز تلاش کردند، استاندار محترم دیروز از یکی از خیرین حدود نیم میلیارد تومان جهت آزادسازی این زندانیان تهیه کردند.

وی در ادامه با اشاره به صحبت مقام معظم رهبری از حرکت های انسان دوستانه مردم فارس کفت: مردم استان چیزی نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان بخشش اجاره بها انجام داده اند که مزد این کمکهای مومنانه برای خیرین، نزد خداوند متعال محفوظ خواهد بود.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان