کد خبر: ۱۳۸۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۱ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
در گفتگو با شیرازه عنوان شد؛

پیوستن حبیب دهقان نسب به پویش مردمی "کمک های مومنانه"

بازیگر سریال خواب و بیدار گفت: توصیه می کنم همه در این پویش شرکت کنند و تا آنجا که از دست‌شان برمی‌آید به هم وطنان آسیب دیده از کرونا کمک کنند.

حبیب دهقان نسب، بازیگر تئاتر، تلویزیون، و سینما، از هنرمندان استان فارسی، در گفتگو با خبرنگار شیرازه اظهار داشت: تجربه و تاریخ نشان داده که مردم ایران هر کجا که سرزمینشان دچار بحران و مشکل شده، دست در دست هم و پشت به پشت هم کمک کرده‌اند تا از بحران خارج شوند.

حبیب دهقان نسب هم به پویش مردمی

وی با اشاره به بحران این روزهای جهان و مشکلاتی که با شیوع کرونا برای همه مردم بخصوص هموطنانمان پیش آمده، تصریح کرد: اگرچه در مرحله اول این گونه کمک ها وظیفه دولت هاست و قدم اول را باید دولت ها بردارند، اما با توجه به تجربه تاریخی، مردم به این مسئله هم ورود کرده و به هم وطنان آسیب دیده خود از این مسئله کمک کردند و در کمک به هموطنان خود چیزی کم نگذاشتند.

این هنرمند استان فارسی با اشاره به پیشقدم بودن هنرمندان، از هرشاخه، و ورزشکاران، و چهره های مردمی در شرایط بحرانی مثل سیل و زلزله و این بیماری، تصریح کرد: در این مورد هم ورزشکاران و هنرمندان و شخصیت های محبوب مردمی وارد شده و تجربه نشان داده است که در این گونه مسائل همیشه قدم اول را برداشته اند چرا که مردم به این افراد اعتماد دارند و به دلیل همین اعتماد و محبوبیت است که مردم هم از آن ها حمایت می کنند.

دهقان نسب افزود: توصیه می کنم همه در این پویش شرکت کنند و تا آنجا که از دست‌شان برمی‌آید به هم وطنان آسیب دیده از کرونا کمک کنند؛ چراکه هر کسی که دستش می‌رسد وظیفه انسانی و دینی و شرعی دارد که در شرایط بحرانی به کمک هموطنان و همنوعان خود بشتابد.

به گزارش شیرازه، حبیب دهقان نسب، هنرمند تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران، متولد ۱۷ تیر ۱۳۲۸ در شیراز است که به خاطر عشق به بازیگری تحصیلات خود را در همین رشته انتخاب کرد، او فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است در سال ۱۳۴۶ فعالیت‌های هنری خود را آغاز کرد.

اولین حضور او در سینما فیلم شرایط عینی (۱۳۶۶) بود. اما در تلویزیون با سریال در پناه تو چهره شد، فیلم سفر به چزابه و نسل سوخته مورد توجه منتقدین سینما قرار گرفت.

انتهای پیام/


نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان