کد خبر: ۱۳۸۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۸ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر:

امام حسن (ع) الگو و شاخص کرامت و انفاق/ جهادگران بسیجی در اجرای رزمایش کمک مومنانه از جان مایه گذاشتند

حجت الاسلام حاجی زاده گفت: پویش امام حسن (علیه السلام) یک حرکت تاثیرگذار فرهنگی در جامعه و یک گام عملی در راستای معرفی شخصیت بزرگوار این امام معصوم و همچنین الگوی عملی یاری رساندن به طبقات محروم جامعه است.


به گزارش شیرازه، روابط عمومی سپاه فجر، حجت الاسلام محمد حاجی زاده در دیدار با اعضای پویش امام حسن (علیه السلام) سپاه فجرضمن تبریک فرارسیدن سالروز میلاد باسعادت دومین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت، گفت: حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) سه بار تمام هستی و دارای خویش را بین فقرا و نیازمندان انفاق نمود و از همین رو ایشان بعنوان الگو و شاخص کرامت و انفاق شناخته می شوند.
وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه یاری رساندن به محرومان و نیازمندان جامعه است، گفت: این ماه مبارک علاوه بر اینکه فرصت بسیار خوبی برای تزکیه نفس و پالایش جسم است یکی از بهترین فرصت ها برای خدمت رسانی به محرومان جامعه نیز هست.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با قدردانی و تجلیل از جوانان جهادگر بسیجی که در اجرای رزمایش کمک مومنانه از جان مایه گذاشتند، گفت: بدون شک این رخداد خیرخواهانۀ در این حجم گسترده بدون تلاش و روحیه جهادی جوانان و بسیجیان میسر نبود و این عملکرد درخشان برای همیشه در کارنامه جوانان بسیجی ثبت شده است.
حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه جوانان باید سیره رفتاری امام حسن مجتبی (ع) را سرلوحه اعمال خود قرار دهند، گفت: راه اندازی پویش امام حسن (علیه السلام) یک حرکت تاثیرگذار فرهنگی در جامعه و یک گام عملی در راستای معرفی شخصیت بزرگوار این امام معصوم و همچنین الگوی عملی یاری رساندن به طبقات محروم جامعه است.

نظرات بینندگان