کد خبر: ۱۳۸۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹

ماجرای دستگیری ربایندگان دختر شیرازی در آبادان +فیلم

زوج جوان که در شیراز اقدام به ربودن دختربچه ۵ ساله کرده بودند در آبادان دستگیر شدند.
 ساعت ۱۲ صبح روز شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه خودروی پژو ۲۰۶ سفید رنگ در میدان طیب در حال حرکت بود که ناگهان خودرو پژو ۴۰۵ نقره ای رنگ که ۲ مرد سوار بر آن بودند به سرعت جلوی راه پژو ۲۰۶ سفید را بست و مانع حرکت آن شد.
در این لحظه ماموران مخفی پلیس آبادان که در محل حضور داشتند با توجه به اینکه داخل خودروی پژو ۲۰۶ زوج جوان و یک دختربچه ۵ ساله حضور داشتند به آرامی به سمت خودروی پژو ۴۰۶ رفتند.

مرد جوانی به سرعت از خودرو پژو ۴۰۵ پیاده شد و به سمت راننده پژو ۲۰۶ رفت و بین آنها درگیری صورت گرفت که ماموران به محل درگیری رفته و متوجه شدند که یکی از آنها اسلحه دارد و وقتی پلیس راهنمایی و رانندگی و ماموران پلیس آبادان وارد صحنه درگیری شدند مرد مسلح ادعا کرد که از ماموران پلیس شیراز است و این مرد کودک ربایی کرده است.

راننده پژو ۲۰۶ ادعای بیگناهی می کرد و این در حالی بود که مامور راهنمایی و رانندگی دستبند پلیس را روی دستان مرد جوان زد و ماموران پلیس شیراز نیز به ماموران مخفی آبادان توضیح دادند که این زوج جوان کودکی را در استان فارس ربوده اند که با اقدامات فنی و پلیسی رد آنها را زدیم و متوجه شدیم به آبادان سفر کرده اند.

مامور پلیس در تحقیقات اعلام کرد که پس از شناسایی متهمان و ردیابی های پلیسی موفق شدیم رد آنها را در آبادان بزنیم و در یک فرصت مناسب اقدام به دستگیری آنها کردیم .

بنا به این گزارش، زوج جوان به کلانتری ۱۳ آبادان منتقل شده و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد. 
منبع:رکنا
تعداد بازدید : 0
کد ویدیو


نظرات بینندگان