کد خبر: ۱۳۸۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹

اعلام آخرین مهلت ثبت اطلاعات اموال دستگاه‌های اجرایی فارس

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان فارس، آخرین مهلت ثبت اطلاعات اموال دستگاه‌های اجرایی استان در سامانه سادا را اعلام کرد.
 بابک دایی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان فارس اظهار کرد: پایان خرداد آخرین مهلت ثبت اطلاعات اموال دستگاه‌های اجرایی استان فارس در سامانه سادا است.

او افزود: دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه کشور، مکلف هستند حداکثر تا پایان خرداد سال ۹۹ اطلاعات ساختمان‌ها، فضا‌های اداری، غیر اداری و سایر اموال و دارایی‌های غیر منقول خود را در سامانه جامع اموال وزارت امور اقتصادی و دارایی (سادا) تکمیل کنند.

نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی در استان فارس تصریح کرد: سامانه جامع اطلاعات اموال دستگاه‌های اجرایی که به نام «سادا» معروف است برای اجرای سند راهبردی نظام جامع فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران و به منظور ساماندهی و تشکیل بانک اطلاعات مربوط به اموال دستگاه‌های اجرایی طراحی و پیاده سازی شده است واطلاعات اموال غیر منقولی که در اختیار وزارتخانه‌ها، مؤسسات دولتی و شرکت‌های دولتی است، در این سامانه ثبت می‌شود.

او اضافه کرد: عدم ثبت اطلاعات اموال دستگاه‌های اجرایی استان در سامانه مذکور به منزله مازاد نیاز بودن اموال تلقی می‌شود و وزارت امور اقتصادی و دارایی مجاز است از طریق ادارات کل امور اقتصادی و دارایی استانی خود، راساً نسبت به شناسایی و فروش اموال ثبت نشده دستگاه‌های اجرایی اقدام کند.

دایی همچنین تصریح کرد: برای اجرای بند (د) تبصره ۱۲ قانون بودجه سال جاری اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان فارس بخشنامه ثبت اطلاعات در سادا را به کلیه دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ کرده و از آنان درخواست نموده است نسبت به اعلام اموال مازاد خود برای صدور مجوز مولدسازی و یا فروش در کمیته استانی مولدسازی و فروش اموال مازاد استان، اقدام کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس گفت: بر اساس مفاد قانونی تبصره فوق الذکر، تخصیص اعتبارات طرح‌های تعمیرات اساسی و ماشین آلات و تجهیزات دستگاه‌ها منوط به ثبت اطلاعات در سامانه سادا شده است./ باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

نظرات بینندگان