کد خبر: ۱۳۸۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
امروز صورت گرفت؛

حضور ویدیو کنفرانسی رهبر معظم انقلاب در ستاد ملی مقابله با کرونا

جلسه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در محضر مقام معظم رهبری از طریق ویدیو کنفرانس و با حضور رئیس جمهور برگزار شد.
ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در محضر مقام معظم رهبری از طریق ویدیو کنفرانس و با حضور رییس جمهور و اعضای این ستاد و حضور ویدیو کنفرانسی استانداران و ستادهای استانی سراسر کشور هم اکنون در دفتر رییس جمهور برگزار شد.

در این جلسه وزرای بهداشت و کشور و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه مقابله با کرونا به رهبر معظم انقلاب ارائه کردند.

رئیس جمهور در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از روند شیوع ویروس کرونا در کشور و اقدامات و برنامه های انجام گرفته تاکنون در راستای کنترل و جلوگیری از شیوع این بیماری و ارائه خدمات درمانی به مبتلایان، از تلاش‌های کادر درمانی و پزشکی کشور و سایر بخشهایی که در این ایام فداکارانه فعالیت کردند تقدیر کرد و اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با سایر کشورها در اقدامات خود برای کنترل و مقابله با این بیماری سرافراز و آبرومند است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور، وزرای بهداشت و کشور و رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه مقابله با کرونا به رهبر معظم انقلاب ارائه کردند.

رئیس جمهور در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از روند شیوع ویروس کرونا در کشور و اقدامات و برنامه‌های انجام گرفته تاکنون در راستای کنترل و جلوگیری از شیوع این بیماری و ارائه خدمات درمانی به مبتلایان، از تلاش‌های کادر درمانی و پزشکی کشور و سایر بخش‌هایی که در این ایام فداکارانه فعالیت کردند تقدیر کرد و اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با سایر کشور‌ها در اقدامات خود برای کنترل و مقابله با این بیماری سرافراز و آبرومند است.






نظرات بینندگان