کد خبر: ۱۳۸۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۳ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹

نامه تشکرآمیز کشاورزان به سردار سلامی/ سپاه محصولات روی زمین مانده کشاورزان کرمان را خرید

مدتی است کشاورزان به ویژه کشاورزان صیفی‌کار به ویژه پیازکاران محصولات خود را به نازل‌ترین قیمت هم نمی‌توانند بفروشند. سپاه پاسداران کرمان برای جلوگیری از ضرر و زیان آنها ورود کرده است.

مسعود اسدی رئیس مجمع هماهنگی تشکل‌های کشاورزی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، گفت: تولید پیاز در منطقه کرمان به حدی است که به دلیل عدم برنامه ریزی از سوی دولت به نازل‌ترین قیمت رسیده و در حالی که سازمان تعاون روستایی هر کیلو پیاز را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 450 تومان خریداری می‌کند که پول هزینه‌های کشاورز هم درنمی‌آید، سپاه کرمان به تازگی ورود کرده و هر کیلو پیاز را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هزار تومان خرید می‌کند و خودرو هم برای حمل در اختیار کشاورزان می‌گذارد.

اسدی اضافه کرد: دلیل کاهش شدید قیمت مشکلات دولت در نبود صنایع تبدیلی و عدم توجه به بخش بازرگانی محصولات کشاورزی و اجرا نکردن الگوی کشت است.

وی تأکید کرد: اقدام سپاه پاسداران برای کشاورزان بسیار حائز اهمیت بوده و بارقه امیدی در دل کشاورزان ایجاد کرده است، بنابراین مجمع هماهنگی تشکل‌های کشاورزی کشور به نمایندگی از کشاورزان منطقه نامه‌ای به فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشته و از اقدامات این نهاد تشکر و قدردانی می‌کند.

متن نامه مورد اشاره به این شرح است:

 

انتهای پیام/



نظرات بینندگان