کد خبر: ۱۳۸۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
رئیس گروه امور هنری فرهنگ و ارشاد فارس:

مسابقه مجازی طراحی لباس ویژه رمضان فراخوان شد

دریافت آثار تا 30 اردیبهشت، داوری 15 خردادماه و اعلام نتایج نیز 20 خرداد اعلام شده و به برگزیدگان لوح تقدیر و به شرکت کنندگان گوتهی شرکت در مسابقه اعطا خواهد شد.
 
رئیس گروه امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: با توجه به نیاز جامعه مسلمین در رابطه با پوشاک متناسب با فرهنگ اسلامی، سازمان مدیریت صنعتی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با موضوع رمضان، فطرت، حجاب و قرآن، مسابقه مجازی طراحی لباس ویژه رمضان را برگزار می کند.

هادی ورشویی اظهار داشت: شرایط و مقررات شامل: طرح (قطع آثار) A3 باشد؛ هر طراح فقط یک اثر در بخش بانوان و یک اثر در بخش اقایان ارائه دهد؛ طرح لبلس مسابقه مخصوص پوشاک مسلملنان است، بنابراین ضوابط این نوع لباس از لحاظ فرهنگی اسلامی مد نظزر است. همچنین، شرکت کنندگان باید آثار خود را عکاسی و با حجم خداکثر 15 MB و فرمت JPG به آدرس ایمیل fashion@simi.ir  ارسال نمایند.

رئیس گروه امور هنری فرهنگ و ارشاد فارس استفاده از تکنیکهای مختلف رنگ آمیزی آزاد و بهره گیری از المانهای پوشاک سنتی و تاریخ ایران اسلامی ضروری اعلام کرد و گفت: شناسنامه اثر و صفحه آرایی الزامی و زمان بندی مسابقه نیز به دین ترتیب می باشد که دریافت آثار تا 30 اردیبهشت، داوری 15 خردادماه و اعلام نتایج نیز 20 خرداد اعلام شده و به برگزیدگان لوح تقدیر و به شرکت کنندگان گوتهی شرکت در مسابقه اعطا خواهد شد.

ورشویی در پایان بیان داشت: مهارت در طراحی لباس، تکنیک و رنگ آمیزی نیز ضروری است و نفرات اول تا سوم به ترتیب مبالغ 500؛ 300 و 200 هزارتومان هدیه دریافت می کنند.
نظرات بینندگان