کد خبر: ۱۳۸۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۶ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
مدیر بهزیستی شهرستان شیراز:

تاکنون مورد مشکوک به ویروس کرونا در مراکز توانبخشی شیراز نداشته ایم

ابراهیمی از رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز توانبخشی تحت پوشش بهزیستی در شیراز خبر داد.
به گزارش شیرازه، هادی ابراهیمی مدیر بهزیستی شهرستان شیراز در گفتگو با خبرنگار شیرازه بیان کرد: طرح افطار 13 طی سیزده سال است که توسط خیریه های تحت پوشش در حال انجام است و علاوه بر این طرحی را با عنوان همدلی مومنانه در جهت تحقق منویات رهبرمعظم انقلاب شروع گردیده و با بهره گیری از پتانسیل حدود 150 موسسه های خیریه تحت نظارت بهزیستی که تحت عنوان شرکا اجتماعی ما هستند، در راستای این طرح و خدمت رسانی به افراد تحت پوشش بهزیستی و سایر افراد نیازمند در حال اجرا است.

وی درمورد شیوع ویروس کرونا در مراکز توانبخشی شیراز گفت: در شهرستان شیراز 1870 نفر در مراکز توانبخشی به صورت شبانه روزی نگهداری می شوند و حدود 215 کودک بی سرپرست و فاقد سرپرست موثر در این مراکز وجود دارند که از شروع شیوع بیماری کویید 19 تاکنون هیچ گونه مورد ابتلا به این ویروس را در این مراکز نداشته ایم و تقریبا می توان گفت فارس یکی از استانهای پیشرو در کنترل بیماری کرونا است.

ابراهیمی با اشاره به اجرا توصیه های بهداشتی در مراکز توانبخشی شیراز اظهار داشت: با توجه به دستورالعمل های ابلاغی از سوی ستاد مبارزه با ویروس کرونا در مراکز تحت نظر بهزیستی پروتکل های بهداشتی را ایجاد کردیم که کماکان هیچ گونه ملاقات و بازدید نداریم و پذیرش جدید حتی الامکان صورت نمی گیرد. ما سعی بر رعایت بهداشت و کاهش شیوع این بیماری فراگیر داریم.

مدیر بهزیستی شهرستان شیراز ارزش هر بسته معیشتی را 200 تا 300 هزار تومان اعلام کرد و افزود: از قبل از ماه مبارک رمضان بسته های اهدایی داشته ایم و به یاری خداوند طرح افطار واهدا بسته های حمایتی به نیازمندان تا پایان ماه مبارک تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان