کد خبر: ۱۳۹۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
استاندار فارس:

دستگاه‌ها از انفعال در اطلاع رسانی خارج شوند/ نرخ فلاکت در فارس جز بهترین هاست

بر اساس آمار منتشر شده نرخ فلاکت در فارس جز بهترین هاست که نشان از فعالیت موثر دستگاه‌ها دارد و نگفتن این فعالیت ها ظلم بر نظام و دولت است.
به گزارش شیرازه دکتر عنایت الله رحیمی در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی فارس با گرامی داشت ایام شبهای قدر و ابراز امیدواری برای تسریع در حل مشکلات سرمایه گذاری و تاکید رهبری در جهش تولید گفت: کارگروه های مختلفی برای هموار کردن بستر تولید فعال است و باید از این فعالیت ها نتیجه ملموس به دست آوریم.
دستگاه‌ها از انفعال در اطلاع رسانی خارج شوند/ نرخ فلاکت در فارس جز بهترین هاست
وی خاطر نشان کرد: اولویت های اقتصادی ما اشتغال و حمایت از بنگاه‌های اقتصادی؛ تقویت ظرفیت تولید و حل مشکلات بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا است که در این زمینه باید از تسهیلات دولت بهره گیری کرد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه  در برنامه اشتغال سال  99  ایجاد 53 هزار شغل در استان  پیش بینی شده اظهار داشت: بر اساس آمار منتشر شده  نرخ فلاکت در فارس جز بهترین هاست که نشان از فعالیت موثر دستگاه‌ها  دارد و نگفتن این فعالیت ها ظلم بر نظام و دولت است.

 رحیمی با بیان اینکه عده ای تلاش دارند تا سطح  انتظارات را بالا ببرند گفت: در بیشتر زمینه ها دست آوردهای خوبی داشته ایم و  در این خصوص دستگاه‌های باید از انفعال اطلاع رسانی خارج شوند و در مقابل اطلاعات ناقص منتشر شده و  علی رغم تنگنا ها اعلام کنند که  نظام بیکار ننشسته است.

گفتنی است این جلسه با بررسی طرح های اقتصاد مقاومتی استان پایان یافت.

نظرات بینندگان