کد خبر: ۱۳۹۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
همزمان با لیالی قدر صورت گرفت؛

حمایت عاطفی رئیس بنیاد مستضعفان کشور از ایتام استان فارس

همزمان با لیالی قدر و شهادت مولای متقیان علی (ع) رییس محترم بنیاد مستضعفان کشور، به حساب هر یتیم استان فارس مبلغ ۵۰۰ هزار تومان واریز کرد.
به گزارش شیرازه، محمد بذرافشان، مدیرکل امداد فارس با اعلام اینکه در حال حاضر ۱۱ هزار فرزند یتیم، تحت حمایت این نهاد در استان فارس هستند، گفت: همزمان با لیالی قدر و هم‌نوا با یتیم نوازی مولای متقیان علی (ع) یکی از اعمال شایسته ای که می‌توان در این ایام انجام داد، حمایت عاطفی از فرزندان ایتام است.
بذرافشان اضافه کرد: امروز و همزمان با ایام شهادت حضرت علی(ع)و شب های قدر، از سوی رئیس محترم بنیاد مستضعفان کشور، جناب آقای مهندس پرویز فتاح به حساب هر یتیم تحت حمایت استان، مبلغ ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع با توجه به تعداد ایتام استان، ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان واریز شد.
حمایت عاطفی رئیس بنیاد مستضعفان کشور از ایتام استان فارس
او در ادامه با بیان این خبر افزود: پیش تر درپی شیوع بیماری کرونا و با توجه به وضعیت اقتصادی آسیب دیدگان مشاغل از این بیماری، افراد نیازمندی که تحت پوشش کمیته امداد نبودند از سوی مهندس فتاح با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان مورد حمایت قرار گرفتند. همچنین وی برای بیماران صعب العلاج و زمین گیر تحت حمایت استان نیز مبلغ ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک نقدی پرداخت کرده بود.
انتهای پیام

نظرات بینندگان