کد خبر: ۱۳۹۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز خبر داد:

توزیع بیش از 8500بسته معیشتی در بین آسیب دیدگان شمال غرب شیراز

سرهنگ دوم پاسدار عباس بنایی خیرآبادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول الله (ص) گفت: تا کنون بیش از 8500بسته معیشتی در شمتا غرب شیراز توزیع شده و مرحله دوم بت یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در میان نیازمندان شامل مواد پروتئینی، گوشت، حبوبات و برنج به ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان تقسیم شده است.
به گزارش شیرازه سرهنگ دوم پاسدار عباس بنایی خیرآبادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول الله(ص) گفت: تا کنون بیش از 8500بسته معیشتی در شمتا غرب شیراز توزیع شده و مرحله دوم بت یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در میان نیازمندان شامل مواد پروتئینی، گوشت، حبوبات و برنج به ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان تقسیم شده است.

وی بیان کرد: از قبل از برگزاری رزمایش کمک های مومنانه برتامه کمک به خانوادههای زیان دیده ادامه داشته که نا قبل از شروع مرحله دوم رزمایش 7500بسته معیشتی در بین نیازمندان تقسیم شده و در ایتدای شروع مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه1200بسته معیشتی در بین نیازمندان تقسیم خواهد شد.

سرهنگ بنائی افزود: قبل و بعد از ابلاغ برگزاری رزمایش کمک مومنانه ناحیه مقاومت سپاه با کمک خیرانو نهاد‌های مستقر در شمال غرب شیراز نسبت به تشکیل قرارگاه برای کمک به افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا تا کنون ۷ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی را در میان آنان توزیع کرده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر کمک‌های مومنانه و توزیع بسته‌های معیشتی با مالکان مغازه و صاحبان خانه‌های اجاره‌ای صحبت شد تا تمام یا بخشی از اجاره را از مستاجران دریافت نکنند.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول الله(ص) شیراز اذعان داشت:با احتساب این1200بسته معیشتی در شمال غرب شیراز تاکنون8700بسته معیشتی در شمال غرب شیراز تقسیم شده است.

وی بیان نمود: رزمایش کمک های مومنانه در شمال غرب شیراز همه مسئولین تابع مقررات رزمایش یوده و این یک اتفاق بسیار جالب  و خوب در این منطقه جهت کمک به آسیب دیدگان ویروس کرونا بوده است.

سرهنگ بنائی اذعان داشت: رزمایش شمال غرب شیراز با همکاری خوب ائمه جمعه این منطقه،شهرداران،نهادها،خیرین ،گروه های جهادی و دیگر عزیزان زحمت کش واقع در این منطقه از زمان شیوع این ویروس منحوس شروع شده و به یاری و مدد الهی تا پایان بر طرف شدن مشکل ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز تاکید نمود: بسته های معیشتی که تاکنون تقسیم شده است  به دست خانواده های رسیده و خواهد رسید که با شناسائی گروه های جهادی و پایگاه بسیج در سامانه به نام رمضان که سپاه تعریف نموده با مشخصات درج شده  با همکاری کمیته امداد و سازمان بهزیستی اهداء شده  و در ادامه خواهد شد.

نظرات بینندگان