کد خبر: ۱۳۹۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
رئیس هیئت هندبال استان فارس خبرداد:

شیراز میزبان هفدهمین دوره مسابقات هندبال جوانان پسر آسیا می شود

طهرانی گفت: این مسابقات در رده سنی جوانان و با حضور 16 کشور از 14 مهرماه برگزار خواهد شد.
به گزارش شیرازه، مریم طهرانی رئیس هیئت هندبال استان فارس از برگزاری هفدهمین دوره مسابقات هندبال جوانان پسر آسیا در شیراز خبر داد و گفت: این مسابقات در رده سنی جوانان و با حضور 16 کشور از 14 مهرماه برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: مکان برگزاری این مسابقات هنوز در دست بررسی است.

گفتنی است فدراسیون هندبال برای طراحی لوگو مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا ۲۰۲۰، فراخوانی منتشر کرده است که به شرح زیر می باشد: بر اساس این فراخوان، لوگوی ارسالی باید نشان دهنده هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال جوانان پسر آسیا ٢٠٢٠، دارای ارزش زیبایی شناختی و گرافیکی مناسب، نمایی از شهر شیراز به عنوان میزبان، شفاف، برگرفته از ایده تازه و قابل استفاده به صورت تک رنگ باشد.
هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر ۲ طرح ساده و خوانا با فرمت jpeg یا png و رزلوشن حداقل dpi ۳۰۰، با حجم حداکثر ۳ مگابایت، را تا ۱۵ خرداد به آدرس الکترونیکی info@irhf.ir ارسال کنند. فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران در انتخاب طرح برگزیده مختار است و به برترین لوگوی طراحی شده برای هفدهمین دوره این مسابقات، ۳ میلیون تومان هدیه داده می‌شود. 

هفدهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی پسران جوان آسیا که قرار بود تیرماه در شیراز برگزار شود، به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد. این رقابت‌ها، مسابقات انتخابی قهرمانی ۲۰۲۱ جهانی مجارستان نیز بود.

این مسابقات که قرار بود از ۲۰ تا ۳۱ تیرماه برگزار شود به علت شیوع کرونا ویروس به تعویق افتاد و اکنون کنفدراسیون آسیا تاریخ جدید برگزاری را اعلام کرد.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان