کد خبر: ۱۳۹۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۳ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹

شناسایی ۱۲۰ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در فارس/ افزایش مبتلایان به ۴ هزار و ۵۴۷ نفر

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی ۱۲۰ مورد جدید و افزایش ۴ هزار و ۵۴۷ نفر مبتلا به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد.
به گزارش شیرازه، عبدالرسول همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: از هزار و ۵۳۶ مورد نمونه ارسالی به آزمایشگاه‌های تشخیص مولکولی کروناویروس طی دیروز تاکنون، ۱۲۰ مورد مثبت گزارش شده که با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به ۴ هزار و ۵۴۷ نفر رسیده است.

او تصریح کرد: از ۱۲۰ مورد جدید در استان فارس، ۸۱ مورد مربوط به شیراز، کوه چنار ۲ مورد، مرودشت، کوار، ممسنی، داراب، قیروکارزین و زرین دشت هر کدام یک مورد را شامل می‌شود و مابقی موارد مربوط به دیگر دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی استان است.

او با بیان اینکه در ۷ روز گذشته مورد فوتی بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در استان گزارش نشده است، افزود: تاکنون ۹۸ نفر در استان به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست داده اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: تاکنون ۳ هزار و ۸۴۰ نفر از مبتلایان بستری شده در بیمارستان و ایزوله خانگی، بهبود یافته و سلامتی خود را به دست آورده اند.

همتی اضافه کرد: آمار‌ها نشان می‌دهد با روند افزایشی در گسترش ویروس مواجه هستیم و ویروس در جامعه در حال انتقال است و هرگونه بی توجهی، غفلت و رعایت نکردن توصیه‌های بهداشتی، وضعیت استان را به روز‌های نخست شیوع ویروس بر می‌گرداند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز ، کرونا
نظرات بینندگان