کد خبر: ۱۳۹۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
هفته آینده؛

پیکر‌ ۴ شهید ناوچه کنارک در فارس تشییع می‌شود

پیکر ۴ شهید حادثه ناوچه کنارک نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در اوایل هفته آینده در زادگاه‌ خود در استان فارس تشییع و خاکسپاری می‌شوند.
مصطفی زمانی، مسئول روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه فارس و كهگیلویه و بویراحمد، در گفت‌وگو با ایكنا،‌ با بیان اینكه از ۱۹ شهید حادثه ناوچه كنارک نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، ۵ شهید متعلق به استان فارس بوده است، گفت: پیكر شهید ناوبان دوم عرشه اسماعیل‌ پورخسرو در تاریخ ۲۴ اردیبهشت‌ ماه در داراب تشییع و به خاک سپرده شد.

وی افزود: شهید ناو استوار دوم مکانیک سعید یاراحمدی از خرامه، شهید ناو استوار یکم تفنگدار سیدمرتضی خادمی‌حسینی از ممسنی، شهید مهناوی یکم تفنگدار محمد افشون‌فر از ممسنی، شهید ناو استوار دوم عرشه سیدحامد جعفری از ممسنی روستای آب‌پخشان نيز از دیگر شهدای استان فارس در این حادثه غم‌انگیز هستند.

زمانی، زمان برگزاری مراسم‌ تشییع و خاكسپاری پیكرهای ۴ شهید دیگر استان فارس را اوایل هفته آینده اعلام كرد و گفت: فعلاً پیكرهای مطهر این شهدا برای انجام مراحل قانونی و شناسایی اجساد به تهران منتقل شده‌اند و به یاری خدا مراسم‌ تشییع پیكرهای آنان را در هفته آینده در استان و در زادگاه‌های آنان خواهیم داشت.

یادآور می‌شود، در عصر روز یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت‌ماه جاری هنگام انجام تمرین دریایی به‌وسیله تعدادی از شناور‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در آب‌های جاسک و چابهار، شناور پشتیبانی سبک کنارک دچار حادثه شد و تعدادی از دریادلان نیروی دریایی به فیض شهادت نائل آمدند./ انتهای پیام

نظرات بینندگان