کد خبر: ۱۳۹۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۶ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

ورزشگاه 6 هزار نفری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شیراز در تابستان به بهره برداری می رسد

کامیاب از پیشرفت 90 درصدی ورزشگاه 6 هزار نفری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شیراز خبر داد.

حیدر علی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان فارس در گفتگو با خبرنگار شیرازه از پیشرفت 90 درصدی ورزشگاه 6 هزار نفری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شیراز خبر داد و گفت: روشنایی، صندلی ها و بقیه موارد داخل نصب شده و آماده است. به دلیل اینکه کفپوش بخش مهمی از سالن است و معمولی نیست در این بخش با صبر بیشتری به پیش می رویم.

وی با بیان اینکه برای مسابقات بین المللی کفپوش سالن باید دارای استاندارد های خاصی باشد اظهار داشت: در این خصوص جلساتی با 3 شرکت برای مشورت تشکیل شده است و تا پایان اردیبهشت ماه با یکی از شرکت ها قرار داد انعقاد خواهد شد و چون نصب کفپوش 40 روز بیشتر طول نمی کشد امیدواریم در تابستان این ورزشگاه به بهره برداری خواهد رسید.

ورزشگاه 6 هزار نفری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شیراز تا تابستان به بهره برداری می رسد

مدیرکل ورزش و جوانان فارس در مورد بازگشایی اماکن ورزشی اذعان داشت: در این هفته گذشته اتفاقات خوبی نظیر بازگشایی مساجد با رعایت پروتکل های خاص رقم خورده و مکان هایی که در زمره مکان های پرخطر قرار دارند ستاد ملی کرونا با ارائه پروتکل و ستورالعمل اجازه بازگشایی را صادر کرده است. جهت بازگشایی اماکن ورزشی و باشگاه ها دستورالعملی را تنظیم کرده و به ستاد مقابله با کرونا استان ارائه داده ایم. در صورت تایید این پروتکل می توانیم شاهد بازشدن اماکن ورزشی با رعایت موارد بهداشتی از اوایل خرداد ماه باشیم. در این پروتکل تعداد نفرات هر سانس، ضد عفونی اماکن قبل از تمرین و... پیش بینی شده است.

کامیاب در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر تمهیدات دولت برای جبران خسارت آسیب دیدگان ناشی از کرونا در عرصه ورزش گفت: آیین نامه ای در این خصوص هنوز از سوی سازمان بالادستی به ما ارسال نشده ولی به گفته آقای همتی رئیس بانک مرکزی بعد از جلسه هیئت دولت بانک ها از اوایل خرداد ماه شروع به پرداخت اعتبارات برای جبران خسارت اماکن ورزشی آسیب دیده از کرونا خواهند کرد و این اعتبارات در دولت مصوب شده است حتما باشگاه های ما جز این اصناف هستند و حتما مشمول این تسهیلات خواهند شد.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان