کد خبر: ۱۳۹۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۴ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
فرمانده سپاه شهرستان بیضاء خبر داد:

2000بسته معیشتی در رزمایش مومنانه در شهرستان بیضاء توزیع شد

سرگرد خدایاری گفت: شهرستان بیضاء از لحاظ همکاری و تعامل ادارجات و نهادها و ارگان ها در مقابل با ویروس کرونا از شهرستان های ممتاز استان فارس به شمار می رود.
 سرگرد پاسدار علیرضا خدایاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیضاء بیان نمود:در راستای عمل به فرمان رهبر معظم انقلاب و کمک به اقشار آسیب دیده ویروس کرونا با همکاری نهادها،ارگان ها،گروه ها ی بسیجیان شهر ستان بیضاء بیش از 2000بسته معیشتی در بین اقشار آسیب پذیر این شهرستان توزیع شد. خیرین، وی افزود:بسته های معیشتی مواد غذائی و پروتینی کامل شامل گوشت،مرغ،خرما،ماکارانی،ربع گوجه ، برنج  و حبوبات به قیمت هر سبد 250الی 350هزار تومان می باشد که با شناسائی که از قبل صورت گرفته شده با همکاری کمیته امداد و بهزیستی در بین خانواده های آسیب دیده ویروس کرونا تقسیم شده است.

فرمانده سپاه شهرستان بیضاء ادامه داد: از همه ظرفیت های شهرستان بیضاء جهت مقابله با ویروس کرونا استفاده شده از حضور 10گروه جهادی در ضد عفونی و گند زدائی خیابان ها و کوچه های شهر و روستا تا همکاری بسیار خوب با شبکه بهداشت شهرستان در برپائی ایستگاه های قرنطینه و تب سنج و تقسیم روزانه200پرس غذای گرم توسط پادگان شهید بهشتی نیروی دریائی مستقر در شهرستان در وعده افطار در بین نیازمندان خبر داد.

وی با تصریح این که همدلی و همیاری  همه مسئولان شهرستان تا ریشه کن شدن کامل ویروس کرونا،خاطر نشان نمود: شهرستان بیضاء از لحاظ همکاری و تعامل ادارجات و نهادها و ارگان ها در مقابل با ویروس کرونا از شهرستان های ممتاز استان فارس به شمار می رود.

سرگرد خدایاری با تشکر از فعالیت های گروه های جهادی در این شهرستان اذعان داشت: به جز کمک های مومنانه و توزیع سبد های کالا و ضدعفونی نمودن  خیابان ها و کوچه ها و برپائی ایستگاه های تب سنجی،با مالکان مغازه ها و صاحبان منازل توسط گروه های جهادی صحبت شد و در همین راستا صاحبان عزیزان تمام یا بخشی از اجاره را متقبل شدند از مستاجران دریافت ننمایند.

وی در پایان از همه مسئولان و خصوصا گروه های جهادی که در ابتدای شیوع این ویروس منحوس در راستای سلامتی مردم همکاری نموده اند قدردانی نمود و از خیرین جهت ادامه کمک به به آسیب دیدگان ویروس کرونا در شهرستان بیضاء دعوت به همکاری نمود.

نظرات بینندگان