کد خبر: ۱۳۹۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

برگزاری اولین جلسه هماهنگی هیات رئیسه هیات نجات غریق استان فارس در سال ۹۹

در این جلسه در خصوص دستورالعملهای فدراسیون درباره نحوه ثبت نام آنلاین ، برگزاری و شرکت در کلاسهای آموزشی و دوره های آمادگی بصورت مجازی بحث و تبادل نظر شد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی هیات نجات غریق استان فارس، در این جلسه که با رعایت کلیه نکات بهداشتی در دفتر هیات نجات غریق استان فارس برگزار شد، ابتدا محمد کاظم مداحی فرد ، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان در ماه رمضان،  از همکاری و همدلی همه اعضای هیات در دوران قرنطینه تشکر و قدردانی نمود و برای همه ورزشکاران آرزوی سلامتی نمود .
در این جلسه در خصوص دستورالعملهای فدراسیون درباره نحوه ثبت نام آنلاین ، برگزاری و شرکت در کلاسهای آموزشی و دوره های آمادگی بصورت مجازی بحث و تبادل نظر شد. 
در ادامه اعضا درخصوص شایعات و اخبار و شایعات منتشر شده در فضای مجازی پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح نمودند و مقرر شد ، اخبار رسمی در خصوص زمان و نحوه بازگشایی استخرها و شروع بکار منجیان غریق و اخبار مرتبط، پس از ابلاغ از طرف فدراسیون نجات غریق و غواصی و همچنین وزارت ورزش و جوانان ، فقط از طریق روابط عمومی این هیات در کانالهای رسمی، منتشر و به اطلاع همه عزیزان خواهد رسید .
ضمنا با توجه وضعیت شغلی و معیشتی منجیان غریق با تمدید ۲ ماهه برگه های آمادگی سال قبل موافقت شد. بدین ترتیب برگه آمادگی منجیان غریق بعد از بازگشایی استخرها به مدت ۲ ماه تمدید می‌شود و در خصوص نرخ و هزینه کلاسهای آموزشی و آمادگی در سال جدید پس از ابلاغ فدراسیون تصمیم گیری خواهد شد .
رئیس هیات نجات غریق استان فارس همچنان ضمن تاکید بر حمایت از همه منجیان غریق ، مدیران محترم استخرها و پیگیری مطالبات بحق ایشان اظهار امیدواری کرد با هماهنگی و حمایت رئیس فدراسیون نجات غریق و مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان فارس ، قدمهای موثری در این راه برداشته شود و بتواند گامی هرچند کوچک در راه حمایت و بهبود وضعیت معیشت منجیان غریق و جبران خسارتهای مالی که مدیران استخرها و مجموعه های آبی مرتبط متحمل شدند ، بردارد .
وی در پایان مجددا از صبر و شکیبایی و حمایت همه منجیان غریق ، مدیران استخرها، روسای محترم هیاتهای شهرستانها و اعضای هیات رئیسه تقدیر و تشکر نمود.

نظرات بینندگان