کد خبر: ۱۳۹۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
سرهنگی کوشکی خبر داد:

آغاز بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس از سوم خرداد در فارس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس گفت: برنامه های بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس از سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در قالب 43 هفته در استان فارس آغاز می شود.
به گزارش شیرازه، به گزارش شیرازه، سرهنگ پاسدار سعید کوشکی جهرمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس و دبیر ستاد بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس استان در جلسه هماهنگی بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس با بیان اینکه استان فارس در دوران دفاع مقدس با حضور یگانه هایی از سپاه و ارتش یکی از پیشتازان مقابله با متجاوزان بعثی بود اظهارداشت: استان فارس با تقدیم 15 هزار شهید و حضور 270 هزار رزمنده در دوران جنگ تحمیلی نقش ارزشمند و تاثیر گزاری داشته است که به همین منظور در راستای بزرگداشت چهل سالگی  دفاع مقدس در سطح استان برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم در راستای گرامیداشت این ایام از سوم خردادماه تا پایان سال صورت گرفته است.
دبیرستاد استانی چهل سالگی دفاع مقدس تصریح کرد: به دلیل شرایط حاکم بر کشور با وجود ویروس کرونا برنامه ریزی ها با در نظر گرفتن شرایط  موجود انجام شده است.
سرهنگ کوشکی تصریح کرد: طبق دستورالعمل ابلاغی این ایام ستاد استانی تشکیل شده است و کارگروه های مختلف در جهت پیش برد برنامه های پیش بینی شده شکل گرفته تا هر یک از کارگروه ها با برگزاری جلسه برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس استان را پیگیری و به سرانجام برسانند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس در ادامه به به بیان گزارشی از برنامه ریزی های صورت گرفته  ستاد استانی بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس پرداخت و اظهارداشت: در راستای بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس در سطح استان فارس برنامه های مختلفی در حوزه های مختلف از سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر تا پایان سال تدوین شده است که بیشتر تاکید بر استفاده از ظرفیت های فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و رسانه های گروهی است.
وی تصریح کرد: برنامه های بزرگداشت در قالب 43 هفته تدوین شده و در نظر است از ظرفیت تمامی دستگاه های اجرای استان در این خصوص استفاده شود.
انتهای پیام/

نظرات بینندگان