کد خبر: ۱۳۹۱۸۱
گزارش تصویری؛
امسال ماه مبارک رمضان در بیمارستانها و مراکز درمانی حال و هوایی متفاوت دارد. بیمارستان شهید فقیهی شیراز بخش عمده ای از بیماران مبتلا به کرونا را در خود گنجانده است.
عکاس: احمدرضا مداح
تاریخ: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۰
پایگاه خبری تحلیلی شیرازه؛بیمارستان شهید فقیهی شیراز بخش عمده ای از بیماران مبتلا به کرونا را در خود گنجانده است.به بخش های مختلف درمانی بیماران مبتلا به کرونا بیمارستان که وارد می شوی حسی عجیبی داری که قابل ذکر نیست. در کنار کسانی که لحظات عمر خود را برای احیای بیماران سپری می کنند .
مدافع سلامت که باشی فرقی نمی‌کند افطاریت را در کنار خانواده باز کنی یا در کنار بیماران؛ شغلت که با عشق گره بخورد؛ دل و روحت هم با لباس سفیدت سِت می‌شود و عاشقانه به هموطنانی که با مرگ دست‌ و پنجه نرم می‌کنند خدمت‌رسانی می‌کنی.
رفته رفته عقربه‌های ساعت به سمت ندای ربنا پیش می‌رود، ربنا که تمام می‌شود صدای اذان در راهروهای بیمارستان طنین انداز می‌شود تا لحظه رسیدن افطار را به روزه داران نوید دهد، اما پرستاران این بخش همچنان دست از کار نکشیده‌اند؛ اینجا افطاری‌هایش بوی خدمت می‌دهد.
دوربین «شیرازه» اینبار نیز توانست ذره ای از لحظات زندگی مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا را در یکی از روز و شب های ماه مبارک رمضان را به تصویر بکشاند، اگرچه به تصویر کشاندن زحمات این عزیزان سخت و دشوار است .


عکاس :
احمدرضا مداح
نظرات بینندگان