کد خبر: ۱۳۹۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹

پيکر مطهر شهدای شناور «کنارک» هفته آینده به شیراز منتقل می‌شود

مسئول روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتقال پيکر مطهر شهدای شناور «کنارک» به شيراز از فردا به هفته بعد موکول شده است.
سرگرد مصطفی زمانی مسئول روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد،  گفت:  پیکر مطهر ۴ تن از شهدای حادثه ناوچه کنارک که قرار بود فردا چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه وارد فرودگاه شهید دستغیب  شود، به هفته آینده موکول شد.

او افزود: از ۱۹ شهید سانحه دریایی شناور کنارک، پنج نفر از این شهدا اهل استان فارس بودند که پیکر پاک شهید ناوبان دوم عرشه اسماعیل پورخسرو روز بیست و چهارم اردیبهشت ۹۹ در شهرستان داراب تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

سرگرد زمانی بیان کرد: شهید مهناوی یکم تفنگدار رضا دهقانی از دیگر شهدای سانحه دریایی شناور نیز اصالتا از اهالی بخش خشت شهرستان کازرون استان فارس است، اما با توجه به اینکه در سال‌های اخیر به همراه خانواده به شهرستان بوشهر نقل مکان کرده بود، مراسم تشییع و خاکسپاری او در استان بوشهر انجام خواهد شد.

اسامی شهدای استان فارسی به شرح زیر است:
۱- شهید ناوبان دوم عرشه اسماعیل‌پور خسرو
۲- شهید ناو استوار دوم مکانیک سعید یار احمدی
۳- شهید ناو استوار دوم عرشه‌های سید حامد جعفری
۴- شهید ناو استوار یکم تفنگدار سید مرتضی خادمی حسینی
۵- شهید مهناوی یکم تفنگدار رضا دهقانی
۶- شهید مهناوی یکم تفنگدار محمد افشون فر

ناوچه پشتیبانی سبک کنارک بیست و دوم اردیبهشت ماه امسال دچار حادثه شد و ۱۹ تن از کارکنان فداکار آن به فیض عظیم شهادت نائل آمدند و تعداد ۱۵ نفر دیگر نیز مجروح شدند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان