کد خبر: ۱۳۹۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۰:۵۵ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹

کشف بیش از ۱۸۰ دستگاه خودروی سواری فاقد پلاک، از چند انبار در استان فارس

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس از کشف بیش از ۱۸۰ دستگاه خودروی سواری فاقد پلاک، مظنون به احتکار ازچند انبار در مرکز استان و یک انبار در شهرستان‌های استان با هم‌کاری سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

مهندس «حمید رضا ایزدی» گفت: طی دو روز گذشته به دنبال پی‌گیری و اطلاع رسانی سربازان گمنام امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف)، بازرسان  این سازمان از  چندین مکان شامل چند خانه مسکونی و پارکینگ دپو خودرو، بازرسی کرده و خودروهای فاقد پلاک شناسایی و کشف گردید.

وی افزود: در همین راستا هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی و سربازان گمنام امام زمان(عج)  انجام شده و ماموران طی عملیات‌های جداگانه بیش از ۱۸۰ دستگاه خودروی سواری شامل مدل های مختلف پراید، تیبا، پژو۲۰۶، پژو۴۰۵، پژو پارس،  جک، دنا ،پژو۲۰۷ و هایما توقیف و با توجه به اینکه طبق دستورالعمل صادره، دارندگان خودرو فاقد پلاک تا ۷خرداد ماه فرصت تعیین تکلیف اینگونه خودروها را دارند، و پرونده مربوطه جهت بررسی موضوع به تعزیرات ارسال خواهد گردید.

وی در ادامه افزود؛ در گشت مشترک این سازمان و اداره تعزیرات نیز تعداد ۲۵۰ خودرو عمدتا پراید در حال حمل به خارج از استان، در ایستگاه راه‌آهن شیراز شناسایی شدند و اقدامات قانونی جهت آنان صورت پذیرفت.

نظرات بینندگان