کد خبر: ۱۳۹۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
نوری امام جمعه اهل سنت گله دار:

هیچ‌وقت مسئله ی قدس را فراموش نمی کنیم

شیخ مصطفی نوری امام‌جمعه اهل سنت گله‌دار روز قدس را یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی برشمرد و بیان داشت: ملت شریف ایران هیچ‌وقت مسئله ی قدس را فراموش نکرده، نه زیر آتش توپخانه دشمنانش در ۸ سال دفاع مقدس و نه در شرایط سخت قرنطینه کرونایی امروز و با توجه به مشکلاتی که در اثر کرونا به وجود آمده، در فضای مجازی انزجار و خشم خود را از صهونیسم کودک کش اعلام خواهیم کرد.
 به گزارش شیرازه، شیخ مصطفی نوری امام‌جمعه اهل سنت گله‌دار در خصوص رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل به خبرنگار ما گفت: ابتدا از طرف خود و همکارانم در نماز جمعه و جماعات منطقه گله‌دار از نیروهای جان‌برکف سفید پوش بهداشت تشکر و قدردانی می کنم و همچنین شهادت جمعی از کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی را به خانواده‌های محترم و معظم ایشان تبریک و تسلیت عرض می کنم.
هیچ‌وقت مسئله ی قدس را فراموش نمی کنیم
امام‌جمعه اهل سنت گله‌دار افزود: مسجدالاقصی (قدس) مکانی است مقدس و دیاری پر خیروبرکت و سرزمینی که خداوند در بدو آفرینش تاکنون این مکان را خجسته و گرامی دانسته و موردتوجه  ایزد متعال بوده است و از خبرسازترین اماکن در طول تاریخ و شاهد صحنه‌هایی سنگین و نبرد و پیکارهای جنگجویانه بوده است.

شیخ مصطفی نوری با بیان اینکه این مکان مقدس هجرت‌ها و کوچ‌ها به خود دیده است،اظهار نمود: پیامبران بسیاری در آن سرزمین چشم به جهان گشوده‌اند، بارها حاملان وحی الهی در آن سرزمین پربرکت فرود آمده‌اند و قدس اولین قبله‌گاه و سومین حرم خدا، طرف دیگر اسرا و معراج نبی خدا محمد بن عبدالله صلی‌الله علیه و علی اله و سلم است که از آنجا به آسمان صعود کرد و پیام وحی الهی را دریافت کردند، قدس هم‌اکنون هفتادودو سال است که در قبضه یهود و صهیونیسم غاصب است با دسیسه‌ها و توطئه‌های استعمارگران پیر، یهود و صهیونیسم را به آن مسلط هستند.

وی تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) برای حمایت از مردم فلسطین و آزادی نهایی قدس طی یک فرمان تاریخی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس معرفی کردند و این روز به نماد مبارزه با ظلم و ستم تبدیل شد که ایران اسلامی و تمام مسلمانان دنیا در این روز خشم و انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می کنند.

نوری افزود: قبل از سال۵۷ مسئله فلسطین و مردم این کشور کاملا فراموش شده بود اما فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) روحی دوباره در این کالبد خشکیده دمید و به جهان اسلام امیدی دیگر داد.

 امام‌جمعه اهل سنت گله‌دار روز قدس را یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی برشمرد و بیان داشت: ملت شریف ایران هیچ‌وقت مسئله ی قدس را فراموش نکرده، نه زیر آتش توپخانه دشمنانش در ۸ سال دفاع مقدس و نه در شرایط سخت قرنطینه کرونایی امروز و با توجه به مشکلاتی که در اثر کرونا به وجود آمده در فضای مجازی انزجار و خشم خود را از صهونیسم کودک کش اعلام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه روز قدس نماد همبستگی و مایه ی اتحاد و بیداری میان مسلمانان است، خاطرنشان ساخت: امروز برخی از سران کشورهای اسلامی و غیر اسلامی در قالب طرح معامله قرن در پی عادی‌سازی روابط خود با رژیم خون‌آشام صهیونیستی هستند، این کشورها بدانند که سازش و نرمش در مقابل دشمن، امنیت، آسایش و رفاه به ارمغان نخواهد آورد، و قدس به جایگاه خود بازخواهد گشت و صهیونیسم‌ها از این سرزمین رانده خواهند شد.  

نوری تصریح کرد: امروز تمامی مسلمانان جهان شرعا موظفند از راه هایی که مهیا است و در اختیار دارند انزجار خود از رژیم کودک کش صهیونیستی را اعلام کنند.

شیخ مصطفی نوری در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: از خدای متعال می‌خواهیم که شر این ویروس از سر بندگان خدا دفع  شود و دعا سلامتی برای همه بیماران و طول عمر برای همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری  ایران اسلامی رادارم. 
پایان پیام/


نظرات بینندگان