کد خبر: ۱۳۹۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۶ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
فرماندهان نواحی سپاه در شیراز از روز قدس گفتند:

روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی و رستاخیز استکبار ستیزی ملل مسلمان است/ نامگذاری روز قدس را از الهامات غیبی الهی بر قلب نورانی حضرت امام است/ دفاع از فلسطین، دفاع از همه ارزش­های جهان اسلام است/محور مقاومت با شتاب جهت فروپاشی کامل صهیونیست به پیش می رود

سرهنگ زارعی گفت: قدس، دفتر خونین شجاعت و مقاومت اسلامی و روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی و رستاخیز استکبار ستیزی ملل مسلمان جهان است.

به گزارش شیرازه، سرهنگ موسی زارعی فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز اظهار داشت: سرزمین مقدس فلسطین، سال ها است که چشمان پرنور خود را به گذر زمان دوخته و هر لحظه بر نورانیّت و معنویّتش افزوده می شود، هم از آنگاه که ابراهیم خلیل اللّه قدم در این وادی نور و معنی نهاد و وعده الهی بر او رسید که کنعان از آن او خواهد بود؛ و هم زمانی که قدمگاه موسی کلیم اللّه شد، و نیز آن روزی که مکان تولد عیسی، روح اللّه، و سپس عروج آسمانی او شد، و سرانجام اوج افتخار و عزتش در آن شب نورانی بود که مکان عروج پیامبر عشق و رحمت، حضرت محمد(ص) شد.

وی با بیان اینکه باطل رفتنی است تصریح کرد: روز قدس، روز شور و حماسه است، روز فریاد و مبارزه است. هر مسلمانی در هر گوشه از جهان که باشد، در این روز فریاد می کند: باطل رفتنی است، ظلم برچیده خواهد شد، این رژیم اشغالگر نابود خواهد شد؛ و این، موج فریادهاست که لرزه بر اندام شیاطین انداخته، رخت ذلت و خفت بر سرشان می افکند و همه خواهند دانست که: اسلام پیروز است.

این فرمانده نظامی، پیام روز قدس را روز خون و حماسه نامید و ابراز داشت: پیام این روز، مقاومت است و ایثار، روز آزادگی و اقتدار، روز شهامت و شهادت، در روز قدس جهان بار دیگر عجز و ناتوانی استکبار و قدرت و اقتدار مسلمانان را به چشم می بیند. بار دیگر دفتر ذلت بار شکست های پی در پی غاصبان این رژیم اشغالگر مرور می شود و فروغ پیروزی های همیشگی جوانان فلسطینی که با دست خالی در برابر بزرگ ترین غاصبان و ظالمان ایستاده اند، چشم همه مسلمانان را روشن می کند.

روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی و رستاخیز استکبار ستیزی ملل مسلمان جهان/ نامگذاری روز قدس را از الهامات غیبی الهی و قلب نورانی حضرت امام عظیم الشأن است

زارعی آمریکا را حامی اصلی رژیم اشغالگر قدس نامید و گفت: پس از پایان جنگ جهانی دوم، یکی از سیاست‌های تغییرناپذیر امریکا، حمایت از رژیم منحوس و اشغالگرقدس و تلاش برای تقویت آن بوده است. در طول شش دهه اخیر، کارگزاران سیاست خارجی امریکا حمایت از این رژیم اشغالگر را سرلوحه کار خویش قرار داده‌اند. آنها در طول این سال‌ها کوشیده‌اند در بالاترین سطح، منافع این رژیم را تأمین کنند. در این میان، استفاده از حق وتو در شورای امنیت سازمان ملل متحد برای ناکام گذاشتن طرح‌های ضد این رژیم، نمونه کوچکی از حمایت از رژیم صهیونیستی است

وی در خصوص انتفاضه یا همان انقلاب سنگ نیز اظهار داشت: انتضافه از سال( 1366 ش) وارد فرهنگ سیاسی و انقلابی گردیده و اکنون انتفاضه در فرهنگ مردم فلسطین، برای بیان حرکت پویا و فراگیر و عملکرد معترضانه و آشکار مردمی به کار می رود که با سلاح سنگ و فریاد، در مقابل استبداد شجاعانه ایستاده اند و تا آخرین نفس های خویش سرود مقاومت و شهادت می خوانند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در پایان با بیان وعده خداوند مبنی بر پیروزی حق بر باطل اظهار داشت: روزی خواهد رسید که بیت المقدس پیراهن عزت و اقتدار بر تن کند و نغمه خوش آزادیش را در جهان بپیچد، روزی که چشمان مسلمانان از اشک شادی ریخته، فروغ اش تمام دنیا را چراغان کند. آن روزی که دل های مشتاق مسلمان برگرد قبله اول خواهد گشت و نوای یکدلی مسلمانی سرخواهد داد انشاءالله.

سرهنگ مجید علیپور فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز هم در گفتگو با خبرنگار ما، نامگذاری روز قدس را از الهامات غیبی الهی و قلب نورانی حضرت امام عظیم الشأن دانست و اظهار داشت: روز قدس، تولد رویارویی تمام معیار نظام ذلت به پرچم داری رژیم صهیونیستی و آمریکای جهان خوار با نظام جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت به پرچم داری نائب المهدی امام خامنه ای(مدظله) برای آزادی قدس شریف است.

روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی و رستاخیز استکبار ستیزی ملل مسلمان جهان/ نامگذاری روز قدس را از الهامات غیبی الهی و قلب نورانی حضرت امام عظیم الشأن است

به گفته سرهنگ علیپور، هنر امام خامنه‌ای عزیز آن است که با سر خط نگه داشتن امت اسلامی و محور مقاومت، شعار تاریخی امام خمینی(ره) را که فرمودند: "راه قدس از کربلا میگذرد" را محقق کرده است. لذا امروز محور مقاومت، گلوی اسرائیل را برای آزادی قدس شریف، در بلندی‌های جولان فشرده است.

وی گفت: پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی عزیز، خونخواهان حاج قاسم که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، در اقصی نقاط جهان اسلام به دنبال زوال اسرائیلند را متحد کرده است. لذا به فضل الهی در آینده ای نزدیک به فرموده رهبر معظم انقلاب، شاهد آزادی قدس شریف و نابودی اسرائیل خواهیم بود.

سرهنگ مرتضی خسروانی، فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز در در گفتگو با خبرنگار ما، دفاع ازفلسطین را نه دفاع از یک کشور،  بلکه دفاع از همه ارزش­های جهان اسلام دانست و اظهار داشت: ما ندای مظلومانه کودکان فلسطینی را به خوبی می­شنویم و امسال که روز قدس مقارن با سالروز فتح خرمشهر است، نوید پیروزی اسلام و فروپاشی صهیونیست غاصب را بیشتر از هر روز درگیر ملموس می نماید.
روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی و رستاخیز استکبار ستیزی ملل مسلمان جهان است/ نامگذاری روز قدس را از الهامات غیبی الهی و قلب نورانی حضرت امام عظیم الشأن است/ دفاع از فلسطین، دفاع از همه ارزش­های جهان اسلام است/محور مقاومت با شتاب جهت فروپاشی کامل صهیونیست به پیش می رود

وی با بیان اینکه همانطور که فتح خورمشهر، سرآغاز پیروزی بزرگ بر رژیم صدام بود که خون شهیدان والا مقام چون جهان آرا به ثمر نشست، تصریح کرد: امروز هم، خون شهیدان چون سردار عزیز شهید سلیمانی و همرزمانش نتیجه خواهد داد و نقش مقاومت و اثرگذاری آنها در منطقه بیش از هرزمان دیگری است.

به گفته وی، درماندگی و ناتوانی صهیونیست به خوبی قابل مشاهده و درک است و این غده سرطانی به آخر عمر خود نزدیک شده است و اگر امروز در عرصه میدانی دقت شود، رژیم غاصب صهیونیستی دست و پاهای آخر خود را می زند، گرچه در عادی سازی روابط خود با برخی از رهبران خائن و دست نشانده درمنطقه سعی می­کند طرح توهمی معامله قرن را پیروز نشان دهد؛ اما واقعیت این است که محور مقاومت با شتاب جهت فروپاشی کامل صهیونیست به پیش می رود و همچون غده سرطانی محو خواهد شد؛ و این مهم را دنیای اسلام مدیون بستر سازی های شهیدان مقاومت و در راس آن شهید سلیمانی است.

محور مقاومت با تاسی و توکل به خدا راه شهیدانش را که در راس آنها شهید سلیمانی عزیز است روشن تر از هر زمان دیگری می­پیماید و آن روزی که اقامه نماز در مسجد الاقصی به امامت امام خامنه ای اقامه شود بسیار نزدیک است.

درماندگی و ناتوانی صهیونیست به خوبی قابل مشاهده و درک است و این غده سرطانی به آخر عمر خود نزدیک شده است و اگر امروز در عرصه میدانی دقت شود رژیم غاصب صهیونیستی دست و پاهای آخر خود را می زند، گرچه در عادی سازی روابط خود با برخی از رهبران خائن و دست نشانده درمنطقه سعی می­کند طرح توهمی معامله قرن را پیروز نشان دهد اما واقعیت این است که محور مقاومت با شتاب جهت فروپاشی کامل صهیونیست به پیش می رود و همچون غده سرطانی محو خواهد شد و این مهم را دنیای اسلام مدیون بستر سازی های شهیدان مقاومت و در راس آن شهید سلیمانی است.

محور مقاومت با تاسی و توکل به خدا راه شهیدانش را که در راس آنها شهید سلیمانی عزیز است روشن تر از هر زمان دیگری می­پیماید و آن روزی که اقامه نماز در مسجد الاقصی به امامت امام خامنه ای اقامه شود بسیار نزدیک است.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان