کد خبر: ۱۳۹۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
رئیس فدراسیون جودو در شیراز:

به ورزش کشور جفای بسیار شد/ تیم ملی نونهالان جودو در سال جدید تشکیل می شود

میراسماعیلی گفت: درشرایط کنونی وظیفه تک تک ما تقویت روحیه امید در جودوی کشور است.
به گزارش شیرازه، آرش میراسماعیلی  پیش از ظهر امروز پنجشنبه یکم خرداد در مجمع انتخاباتی هیئت جودو استان با اشاره به حاشیه های ایجاد شده توسط یکی از ورزشکاران این رشته پس از خروج از کشور گفت: اظهارات غیر واقعی این ورزشکار باعث شد تا جفای بسیاری به ورزش کشور خصوصاً جودوشود.


قهرمان اسبق جودوی جهان با خاص خواندن شرایط این ورزش در کشور اظهار داشت: تعلیق جودو شرایطی خاصی را برای این ورزش به وجود آورد، اما ما از این تهدید یک فرصت ساختیم و در این فرصت به بهسازی ساختار جودوی ایران با تمرکز بر بحث آموزش و سرمایه‌گذاری روی سنین پایه پرداختیم.

رئیس فدراسیون جودو با بیان اینکه شعار این فدراسیون، جودو برای همه است، از تدوین سند چشم‌انداز این ورزش خبر داد و افزود:با تدوین این سند روسای بعدی فدراسیون نیز توسعه متوازن جودو در کشور را دنبال خواهند کرد.

میراسماعیلی رسیدن به رکورد دویست هزار ورزشکار سازمان یافته را هدف فدراسیون جودو در سال ۱۳۹۹ عنوان کرد و بیان کرد: تشکیل تیم ملی نونهالان با حضور ۵۰ جودوکار تنها بخشی از برنامه‌های فدراسیون برای تحقق برنامه‌های از پیش تدوین شده است.

وی دربخش پایانی صحبت هایش یکی از دلایل سفرهای استانی خود و حضور در مجامع استانی را ایجاد روحیه امید در جودو دانست و گفت: فارس جز استان‌های برتر و در عین حال بدون حاشیه کشور در ورزش جودو است.

رئیس فدراسیون جودو حضور بزرگانی مانند صابری نژاد، عزیزالله، رزم آهنگ، جناب زاده و... دور یک میز و با هدف کمک به جودو را هنر وحید زارع نژاد رئیس هیئت جودو استان دانست و گفت: من افتخار می‌کنم که توانستم در چنین شرایطی به فارس سفر کنم. گفتنی است در مجمع انتخاباتی هیات جودو فارس، وحید زارع نژاد با کسب حداکثر آرا برای ۴ سال دیگر به عنوان رئیس این هیئت انتخاب و معرفی شد.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان