کد خبر: ۱۳۹۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۹ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
در رزمایش همدلی و کمک مومنانه کارکنان بنیاد مسکن استان فارس؛

250 میلیون ریال کمک نقدی و بسته های معیشتی توزیع شد

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس گفت: کارکنان بنیاد مسکن استان فارس با حضور در رزمایش مواسات و همدلی به همدلی با اقشار مختلف در شیراز و سایر شهرستان های استان فارس پرداختند تا اقشار اسیب دیده از کرونا به تدریج از بسته‌های غذایی حمایتی بهره‌مند شوند.

مهندس عطا الله زمانی مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس در گفتگو با خبرنگار شیرازه، با بیان اینکه کارکنان بنیاد مسکن استان فارس با حضور در رزمایش مواسات و همدلی به همدلی با اقشار مختلف در شیراز و سایر شهرستان های استان فارس پرداختندتا اقشار آسیب دیده از کرونا به تدریج از بسته‌های غذایی حمایتی بهره‌مند شوند، اظهار داشت: کارکنان بنیاد مسکن استان فارس با جمع آوری 250 میلیون ریال کمک نقدی و تهیه بسته های خوارکی برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه و مایحتاج عمومی، این بسته های کمک مومنانه را بین نیروهای خدماتی بیمارستان های درگیر با کرونا در شیراز توزیع کردند.

250 میلیون ریال کمک نقدی و بسته های معیشتی توزیع شد

به گفته وی، استمرار توزیع اقلام بهداشتی، ضدعفونی معابر و سایر کمک‌های خرد و کلان به صورتی منسجم در چنین شرایطی، حرکتی موثر برای حمایت از قشرهای آسیب‌پذیر و کم‌برخوردار جامعه به شمار می‌رود که در این زمینه بنیاد مسکن استان فارس همگام با سایر دستگاهها وارد عمل شد.

زمانی تصریح کرد: بر این اساس رزمایش مواسات (همدلی و کمک مومنانه) در راستای فرمایش مقام معظم رهبری و دستور دولت، با توجه به لزوم استمرار همدلی و مشارکت همه جانبه مردم و دستگاه‌های اجراییبرای کاهش بخشی از اثرهای مخرب شیوع ویروس کرونا و افزایش تاب‌آوری جامعه، با امدادرسانی معیشتی و کمک به نیازمندان آغاز شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس افزود: این رزمایش که در راستای جلب مشارکت همگانی، ایجاد انسجام و سازمان‌دهی کمک‌های مردمی با در نظر گرفتن آسیب‌های اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا برگزار می‌شود، به ویژه در تامین مایحتاج ضروری افراد آسیب‌پذیر جامعه از جمله در جریان ماه مبارک رمضان اهمیت ویژه‌ای دارد.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس با بیان اینکه کارکنان بنیاد هم‌چون همیشه در امور خیریه و امداد به هموطنان نیازمند پیشرو هستند اظهار داشت: کارکنان این نهاد انقلابی که امداد و کمک به همنوعان، بخشی از آرمان های آن است، با متمرکز شدن بسیج مردمی بر تامین بسته‌های کمک معیشتی، مرحله نخست رزمایش همدلی و کمک مومنانه را با موفقیت انجام دادند.

زمانی افزود: برخی مشاغل و اصناف در ماه‌های گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا با رکود روبه‌رو شدند و بر این اساس مشکلات اقتصادی را در مشاغل این طیف شاهد بودیم که این‌بار نیز با احساس تکلیف همگانی، اقدام‌های گسترده و درخور توجهی برای قشرهای آسیب‌پذیر انجام شد که از ایثار و بزرگ‌منشی مردم حکایت دارد.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان