کد خبر: ۱۳۹۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
ساعت ۱۲امروز؛

رهبر معظم انقلاب امروز با امت اسلام سخن می‌گویند

رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (جمعه- ۲ خرداد ۱۳۹۹) به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس به صورت زنده با امت اسلامی سخن خواهند گفت.
 
به گزارش شیرازه؛ حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ساعت ۱۲ ظهر فردا (جمعه- ۲ خرداد ۱۳۹۹) با امت اسلامی سخن خواهند گفت؛ این سخنرانی به صورت زنده از شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی داخلی و بین‌المللی پخش خواهد شد.
 
بر اساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به منظور کسب فیض حداکثری از بیانات ولی‌امر مسلمین هیچ برنامه دیگری تحت عنوان روز قدس در هیچ‌ نقطه از کشور برگزار نخواهد شد.
 
روز قدس نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام؛ به ویژه ملت مسلمان ایران در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسأله اول جهان است؛ آرمانی که متعلق به همه آزادی‌خواهان بشر و درد مشترک همه انسان‌های عدالت‌طلب به عنوان حادثه‌ای برای موحدین و مؤمنان در اعصار گذشته، حال و آینده از روزی که مسجدالاقصی پایه ‌گذاری شد تا همیشه تاریخ است.
 
بر اساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت های ناشی از این بیماری امکان برگزاری مراسم شایسته و گسترده روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به صورت راهپیمایی سراسری در کشور مقدور نخواهد بود ولی به دلیل ضرورت زنده نگه داشتن این روز ویژه برنامه استثنایی برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان