کد خبر: ۱۳۹۲۷۱
به مناسبت روز روابط عمومی نشست صمیمی نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با اصحاب رسانه، اهالی فرهنگ و هنر برگزار شد.
تاریخ: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
به مناسبت روز روابط عمومی نشست صمیمی نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با اصحاب رسانه، اهالی فرهنگ و هنر برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، برخی از اهالی فرهنگ و رسانه به بیان دیدگاه ها و دغدغه های خود پرداختند.
پس از آن حجت الاسلام والمسلمین دژکام، اظهار داشت: در زمانی شاهد بودیم که برخی نمی‌توانستند به بیان نقد بپردازند و فضای جمهوری اسلامی فضایی نیست که زبان افراد را ببرد.
وی ادامه داد: گام دوم با گام اول انقلاب اسلامی متفاوت است و بیان مشکلات اجتماعی در راستای بهبود جامعه در گام دوم در جلسات کاملاً متفاوت از گذشته است.
امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد: استان فارس همواره در نوآوری سرآمد بوده، بنابر این باید محور جلسات به سمتی برود که به دنبال برطرف کردن مشکلات باشد و پیدا کردن پاسخ یکی از اصلی ترین اهدافی است که باید در جلسات مطرح شود باید از فضای گفت و گو خارج شده و تنها به دنبال از بین مشکلات باشیم.
وی همچنین در پاسخ به سوال یکی از مسئولان رسانه ای استان، عنوان کرد: دیواری کوتاه‌تر از دیوار نمایندگی ولی فقیه در استان وجود ندارد. این دیوارها کوتاه است تا افراد بتوانند به بیان دیدگاه‌ها بپردازند.
 با توجه به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، حضور مدعوین با اعمال محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی برگزار شد.


نظرات بینندگان