کد خبر: ۱۳۹۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۲ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس خبر داد:

برگزاری سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران در استان فارس / آغاز ثبت نام مدارس شاهد فارس

محمدی گفت: سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران در استان فارس ویژه نکوداشت فاتحین شهید خرمشهر و ایثارگران روز شنبه سوم خردادماه همزمان با سراسر کشور به‌صورت مجازی از طریق ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود.
سیدعلی محمدی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در گفتگو با خبرنگار شیرازه از برگزاری سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران در فارس خبر داد و افزود: سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران در استان فارس ویژه نکوداشت فاتحین شهید خرمشهر و ایثارگران روز شنبه سوم خردادماه همزمان با سراسر کشور به‌صورت مجازی از طریق ویدئو کنفرانس و با رعایت دستورالعمل ها بهداشتی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این کنگره به صورت برخط و سراسری از خانواده شهید سعید مشکل گشا از فرماندهان دفاع مقدس استان فارس تجلیل و تقدیر خواهد شد. 

به گفته محمدی، برگزاری مسابقه نقاشی و تبلیغات محیطی در شهرستان های استان از ویژه برنامه های دیگر بزرگداشت سوم خرداد این نهاد در سراسر استان می باشد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در مورد زمان ثبت نام مدارس شاهد فارس گفت: ثبت نام ورودی مدارس ابتدایی شاهد در استان فارس از اول تا ۱۷ خرداد و مقطع متوسطه اول از اول تا ۱۴ تیر و متوسطه دوم از پنجم تا ۲۱ تیر می باشد
سید علی محمدی تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و متقاضیان آزاد ثبت نام در مدارس شاهد در تاریخ اعلام شده با ورود به سامانه "سجا" به نشانی saja.medu.ir  می‌توانند نسبت به ثبت نام فرزندان خود در این مدارس اقدام کنند.

وی با عنوان اینکه امروز افتخار می‌کنیم که همه آحاد جامعه ایثارگری مسلح به سلاح علم شده‌اند و قریب به ٧ هزار دانشجو از جامعه ایثاگری فارس در این استان در حال تحصیل هستند، گفت: افتخار می‌کنیم که اگرچه سن جامعه ایثارگری استان بالا رفته، اما ٢ هزار و ۵۶۰ دانش اموز فرزند جانباز در فارس در حال تحصیل هستند که جایگاه ویژه به لحاظ علمی دارند.

این مقام مسئول با بیان اینکه اقدامات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس هر روزه در سایت خبری نوید شاهد نمایش داده می‌شود، افزود: نزدیک به نیم میلیون برگ سند مربوط به شهدا و ایثارگران این استان جمع آوری و ذخیره شده و هم‌اینک در جای امن نگه داری می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان