کد خبر: ۱۳۹۲۸۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۳ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
کارشناس نرم افزار سازمان فضای مجازی بسیج خبر داد:

هراس صهیونیستها از سامانه راهپیمایی مجازی/ غلبه بسیجیان فارس در برابر یگان 8200 رژیم صهیونیستی

طی 24 ساعت گذشته توسط یگان 8200 رژِیم صهیونیستی حملات زیادی به سامانه راهپیمایی مجازی روز قدس صورت گرفت.

  به گزارش شیرازه؛  

 کارشناس نرم افزار سازمان فضای مجازی بسیج گفت: به دلیل محدودیت در برگزاری راهپیمایی روز قدس، جمعی از فعالان شبکه مردمی سایبری انقلاب اسلامی فارس به صورت ابتکاری اقدام به راه اندازی سامانه راهپیمایی مجازی روز قدس کرده که با استقبال زیاد مردم سراسر کشور روبرو شد.

وی افزود: تا این لحظه حدود ۴۷۰۰۰۰ هزار نفر با ورود به این سامانه در جمع راهپیمایان مجازی حضور یافته و با ثبت بیش از چهار میلیون شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل  از متجاوزان صهیونیست اعلام انزجار و از مردم مظلوم فلسطین اعلام حمایت کرده اند.

مهندس سعید رستگار با اشاره به حملات سایبری به این سامانه اظهار داشت: از لحظات اولیه شروع راهپیمایی مجازی، خشم ضد انقلاب و صهیونیست ها برانگیخته شده و حملات متعددی به سامانه انجام پذیرفت که به لطف خدا سامانه پایداری خود را حفظ کرد.

این کارشناس نرم افزار ادامه داد: تیم شبکه مردمی سایبری انقلاب اسلامی فارس با هدف زنده نگهداشتن آرمان بلند فلسطین و جبران تعطیلی راهپیمایی، ایده راهپیمایی مجازی را طراحی و اجرا نمودند که به لطف خدا با استقبال دوستان انقلاب مواجه گردید و خشم صهیونیست ها را در برداشت.
وی ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته توسط یگان 8200 رژِیم صهیونیستی حملات زیادی به سامانه صورت گرفت که نشان داد نقطه زنی مبنایی خوبی در این کار توسط بسیجیان متخصص استان فارس انجام گرفته است.

مهندس رستگار  با بیان اینکه این حملات قابل پیش بینی بود افزود: نه تنها این سامانه در برابر حملات brute force و SQL injection پایداری خوبی داشت بلکه خیلی سریع به خدمات دهی پرداخت که نشان از دانش فنی-امنیتی بالای تیم پشتیان بومی دارد.

وی در پایان با بیان اینکه ایران و اسرائیل بیش از یک دهه است که درگیر جنگ مخفی سایبری هستند. گفت: نخستین بار در سال ۲۰۱۰ حمله سایبری اسرائیل و آمریکا به تاسیسات اتمی ایران از طریق ارسال ویروس «استاکس نت» رسانه‌ای شد و از آن پس ایران نیز با استفاده از توان سایبری خود به حملات اسرائیل و آمریکا پاسخ متقابل داده است.

انتهای پیام/

 
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمود رستگار
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
0
مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل مرگ بر منافق
اسلام پیروز است، جانم فدای ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای
زهراک
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
0
سلام خسته نباشید دست شمادرد نکند به امید روزی زود که نابودی همه دروغگوهای عالم ونابودی همه ابر قدرتهای پوشالی را ببینیم مرگ بر امریکا واسرایل وانگلیس وهمه شون ان شاالله الهم عجل لولیک الفرج بر قرار باشد رهبر بزگوارمان وهمه خدمتگذاران بی ریا سالم باشن
عبدالرضاشهزه
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
0
مرگ برآمریکا.مرگ براسرائیل.صدوبیست مرتبه
امیرعلی
France
جمعه ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
0
مرگ براسرائیل