کد خبر: ۱۳۹۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۹

ثبت نام رانندگان وانت بار برای دریافت سهمیه سوخت

مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس گفت: دارندگان وانت بار در فارس برای دریافت سهمیه سوخت تشویقی خود هر چه سریع‌تر ثبت نام کنند.
 امیر حسین جمشید‌ی مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس گفت: دارندگان وانت بار‌ها برای دریافت سهمیه سوخت تشویقی خود باید به سامانه مدیریت مرکزی حمل بار درون شهری و حومه به نشانی www.utcms.ir مراجعه و پس از ثبت نام و دریافت کد رهگیری برای دریافت پروانه فعالیت به شهرداری‌های محل فعالیت خود مراجعه کنند.

او افزود: پس از تایید شهرداری و دریافت شماره حساب کارت بانکی ،هزینه سهمیه افزایشی بنزین به کارت آن‌ها واریز می‌شود.

مدیر کل دفتر فنی استانداری فارس در خصوص نحوه ارائه سوخت تشویقی به وانت بار‌ها، گفت: در این طرح وانت بار‌ها از نظر نوع میزان مصرف به ۴ نوع پرمصرف و کم مصرف دو گانه سوز و پر مصرف و کم مصرف عاد‌ی تقسیم بند‌ی شده اند.

او گفت: بر حسب میزان مصرف و دو گانه سوز بودن وانت بارها به آن‌ها سوخت تعلق می‌گیرد که بر اساس پیش بینی های انجام شده برای وانت بار‌های پرمصرف به ۶٠٠ لیتر در ماه می‌رسد.

جمشید‌ی با اشاره به اینکه شرط اصلی دریافت این سهمیه داشتن پروانه اشتغال است، ادامه داد: یکی دیگر از شرایط اصلی برای ارائه این سهمیه میزان پیمایش وانت بار‌هاست که هر چه پیمایش آن‌ها بیشتر باشد سوخت بیشتری هم به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس گفت: میزان پیمایش وانت بار‌ها از طریق نصب سیستم Gps یا صدور بار برگ یا همان بارنامه مشخص می شود.

او گفت: در حال حاضر اطلاع دقیقی از تعداد وانت بارهای فعال در استان وجود ندارد اما پیش‌بینی می‌ شود حدود ٧٠ هزار وانت بار در استان فعال هستند.

نظرات بینندگان