کد خبر: ۱۳۹۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۹ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۹

آغاز خرید تضمینی جو در استان فارس

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان فارس گفت: شرایط و امکانات لازم برای خرید جو از کشاورزان استان آماده است.
 رهام رحمانی مدیر کل پشتیبانی امور دام استان فارس اظهار کرد: بر اساس سیاست‌های وزارت جهادکشاورزی، اجرای سیاست خرید تضمینی جو با قیمت یک هزار و ۶۳۰ تومان از طریق شرکت پشتیبانی امور دام آغاز شده است.
آغاز خرید تضمینی جو در استان فارس
او گفت: به همین منظور اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی به عنوان مباشر اداره کل پشتیبانی امور دام، در همه شهرستان‌های استان فارس، آماده خرید و تحویل محصول جو از کشاورزانی هستند که مشخصات آن‌ها در سامانه پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی ثبت شده باشد.

رهام رحمانی ادامه داد: خرید جو از تولیدکنندگان در مناطق گرمسیری شروع شده و تا پایان زمان برداشت در مناطق سردسیری استان در مرداد ماه ادامه دارد.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان فارس افزود: با هماهنگی معاونت بهبود تولیدات زراعی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و با توجه به پراکندگی انبار‌های سازمان تعاون روستایی، تلاش شده، مراکز خرید با فواصل منطقی از هم ایجاد شود که کشاورزان به راحتی به این مراکز دسترسی داشته باشند.

رحمانی اضافه کرد: با توجه به بارندگی‌های مناسب در فصل زراعی جاری و پیش بینی افزایش تولید نسبت به پارسال، شرکت پشتیبانی امور دام جهت حمایت از تولیدکنندگان و جلوگیری از کاهش قیمت و ضرر و زیان کشاورزان، آمادگی کامل برای خرید جو از تولیدکنندگان را با قیمت مصوب دارد و تولیدکنندگان در این خصوص نگران نباشند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان