کد خبر: ۱۳۹۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۵ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۹
استاندار فارس:

بهره برداری از پروژه های مرکز فرهنگی«سعدی» و« باغ مشاهیر» نقش مهمی در رونق اقتصادی استان ایفا می کند

«عنایت اله رحیمی»گفت: از جمله کارکرد های پروژه های فرهنگی سعدی و باغ مشاهیر اشتغالزایی می باشد که با ایجاد مشاغل غیر مستقیم نقش مهمی در رونق اقتصادی ایفا می کند.
عنایت اله رحیمی، استاندار فارس در مراسم بازدید از پروژه در دست ساخت «مرکز فرهنگی سعدی»با بیان این که این پروژه از طرح های فاخر استان فارس به شمار می رود، گفت:مساحت این پروژه بیش از دو هزار و 700 متر مربع می باشد که بهره برداری از آن، زمینه جذب گردشگران دور و نزدیک را فراهم می کند.
وی با اشاره به این که بیش از 90 درصد پروژه انجام شده،افزود:اعتبار مورد نیاز این پروژه بیش از 140 میلیارد ریال می باشد و با برنامه ریزی های صورت گرفته در مرداد ماه آماده بهره برداری است.
عالی ترین مقام دولت در استان فارس در جلسه بازدید از طرح موزه منطقه ای و باغ مشاهیر درشیراز گفت:این طرح نیز بیش از 60 هزار متر مربع وسعت دارد که در معرفی فرهنگ غنی فارس تاثیر مثبتی خواهد داشت اما به دلیل مسائل مالی و کمبود اعتبارات لازم هنوز به اتمام نرسیده است.
وی با بیان این که پروژه باغ مشاهیر تا سال آینده به بهره برداری می رسد، افزود:خوشبختانه مشکلات مالی این طرح برطرف شده و با استفاده از ظرفیت های موجود در رونق گردشگری و جذب مسافران مفید خواهد بود.
این مقام مسئول با اشاره به این که توسعه زنجیره اقتصادی و ایجاد اشتغال از اهداف این طرح هاست، ادامه داد:از جمله کارکرد های این پروژه های فرهنگی اشتغالزایی و کمک به اقتصاد استان می باشد که با ایجاد مشاغل غیر مستقیم نقش مهمی در رونق اقتصادی ایفا می کند.
انتهای پیام/


برچسب ها: مشاغل ، استاندار ، فارس
نظرات بینندگان