کد خبر: ۱۳۹۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۹
غلامحسین پیروانی در گفتگو با شیرازه:

ورزشکاران، اقدام آمریکا در تحریم پلیس ایران را به شدت تقبیح می کنند

پیشکسوت فوتبال در شیراز گفت: جامعه ورزشکاری هم نه تنها در زمان تحریم، که در همه زمان‌ها و شرایط، حامی نیروی انتظامی هستند.

 غلامحسین پیروانی در گفتگو با خبرنگار شیرازه گفت: نیروی انتظامی یک نیروی توانمند است که امنیت کشور را تامین می کند.

به گفته وی، این نیرو، امنیت را در داخل و مرزها تامین کرده و جان خود را فدای ملت ایران می کند.

پیروانی با تصریح بر اینکه نیروی انتظامی واقعاً دوست داشتنی است، تأکید کرد: ورزشکاران و همه اقشار دیگر هم موظف هستند به این نیروی خدوم احترام بگذارند.

پیشکسوت فوتبال در شیراز اظهار داشت: اگر نیروی انتظامی نباشد، مملکت روی پای خود نمی‌تواند بایستد و هرج و مرج کشور را فرا می‌گیرد؛ سرقت، زورگیری، عدم نظم و انضباط، همه جا را فرا گرفته و کشور عملاً لنگ می شود.

وی با تأکید بر اینکه جامعه ورزشکاری هم نه تنها در زمان تحریم، که در همه زمان‌ها و شرایط، حمایت خود را از جان برکفان نیروی انتظامی اعلام می‌کند تصریح کرد: ما این اقدام آمریکا در تحریم پلیس ایران را به شدت تقبیح می نماییم.

به گزارش شیرازه، غلامحسین پیروانی (زادهٔ ۹ فروردین ۱۳۳۴ در شیراز) بازیکن و مربی فوتبال در دهه ۱۳۵۰ به بعد است. دو برادر به نام امیرحسین پیروانی و افشین پیروانی دارد که هر دو از فوتبالیست‌های نامی ایران می‌باشنداو در جوانی کاپیتان تیم ملی امید ایران و در بزرگسالی بازیکن باشگاه برق شیراز بود و تمامی دوران فوتبالش را در این تیم سپری کردپس از پایان عمر بازیکنی به مربیگری تیم‌هایی چون فجر سپاسی شیراز و برق شیراز پرداختوی مدتی هدایت تیم ملی امید ایران را به عنوان سرمربی نیز به عهده داشت.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان