کد خبر: ۱۳۹۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۳ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
کلانتری نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری؛

هرگاه گروه یا افرادی در لیست تحریم‌های آمریکا قرار بگیرند این نشانه درستی کار و صحیح بودن مسیر آنهاست

کلانتری نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری،گفت: نیروی انتظامی هم در امنیت داخلی و مبارزه با مفاسد کشور و هم در بعد تامین امنیت مرزها، مبارزه با اشرار، مبارزه با گروه‌های استکباری که در کشورهای همسایه حضور دارند به خوبی نقش آفرینی کرده است.
 به گزارش شیرازه، بار دیگر رژیم تروریستی و جنایتکار آمریکا، سناریوی از پیش شکست خورده تحریم علیه نهادها و مقامات ارشد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار خود قرار داد و این بار در فهرستی که 31 اردیبهشت ماه بر روی وب‌سایت وزارت خزانه‌داری آمریکا قرار گرفت نام7 نفر از جمله فرمانده ناجا و مقامات ارشد این نیرو و همچنین سازمان نیروی انتظامی به فهرست تحریم‌ها اضافه شد.
نیروی انتظامی نقش موثری در تامین امنیت داخلی و مرزهای کشور بر عهده دارد
قطعاً با این گونه تحریم ها و سیاست های کینه توزانه آمریکا که به خیال خام خود به قصد فشار و تضعیف نظام جمهوری اسلامی انجام می شود نه تنها هیچ گونه خللی در ماموریت های نیروی انتظامی ایجاد نخواهد کرد بلکه روز به روز بر قدرت و اقتدار آن می افزاید و نشان از پیمودن مسیر درستی است که آمریکای جنایتکار را اینگونه خشمگین کرده است.

در همین راستا آیت الله علی اکبر کلانتری نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار شیرازه،عنوان کرد: در ابتدا باید گفت هرگاه گروه یا افرادی در لیست تحریم‌های آمریکا قرار بگیرند این نشانه درستی کار و صحیح بودن مسیر آنهاست، همانطور که حضرت امام خمینی (ره) نیز فرمودند: هرگاه دیدی دشمن از شما تعریف می‌کند باید نگران باشید اما اگر مشاهده کردید که بدی شما را می‌گوید و با شما رفتار مناسبی ندارد و در برابرتان موضع می‌گیرد مطمئن باشید مسیر، مسیر درستی است که طی کرده اید و نشان از خوبی و درستی کار شماست.

کلانتری با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی انصافاً در عرصه های گوناگون تلاش های ارزشمندی انجام داده است،ابراز داشت:هم در عرصه ایجاد امنیت و آرامش برای مردم عملکرد خوبی داشته و هم هرجا که نیروی انتظامی میان مردم حضور داشته و به آنها خدمت کرده باعث دلگرمی و رضایت همگان بوده است.

وی با اشاره به اینکه امنیت ابعاد گوناگونی دارد،افزود: هم در امنیت داخلی و مبارزه با مفاسد کشور و هم در بعد تامین امنیت مرزها، مبارزه با اشرار، مبارزه با گروه‌های استکباری که در کشورهای همسایه حضور دارند و تقویت میشوند به خوبی نقش آفرینی کرده اند.

آیت الله کلانتری  همچنین ادامه داد: نیروی انتظامی در مقابله با  افراد شرور تا کنون شهدای بسیاری تقدیم کرده است که این امر نشان از زحمات این قشر می باشد آن هم با کمترین توقع، همچنین نشان از ارزشمند بودن این نیروهاست که  در برهه های گوناگون از جمله اغتشاشات، فتنه ۸۸ و دیگر اتفاقاتی که در جامعه رخ می‌دهد همواره نقش موثر و بسزایی را ایفا می کنند و بنده هم در مجموع نیروی انتظامی را نیروی موفقی می دانم.

 وی در پاسخ به این سوال که اگر بخواهید امنیت استان فارس را ارزیابی کنید نقش نیروی انتظامی را موفق می دانید یا خیر؟گفت: از آنجا که فارس یک استان پهناور و گسترده است و هم مرز با بسیاری از استان‌ها است همچنین در مسیر ترانزیت کالاها و مواد قاچاق از کشور های دیگر قرار دارد، از طرفی به دلیل وجود دیگر اقلیت‌ها و قشرهای مختلف همچنین حضور اهل سنت در برخی شهرستانها و با توجه به اینکه یک مرکز توریستی کشور به شمار می رود و محل آمد و شد جهانگردان به شمار می رود، پس طبیعی است که حساسیت ها و مشکلات بیشتر باشد.

این عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز و عضو جامعه اساتید حوزه علمیه شیراز،تصریح کرد: اما با وجود همه این حساسیت و مشکلات نیروی انتظامی استان فارس بسیار خوب عمل کرده و توانسته است امنیت  استان را به خوبی تامین کند پس باید از آنان تقدیر و تشکری در خور شأن شان انجام شود./

انتهای پیام/
نظرات بینندگان