کد خبر: ۱۳۹۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
کشتی‌گیر شیرازی تیم ملی:

اداره ورزش شیراز به هیچ درد نمی‌خورد/ مد‌‌یرکل ورزش و جوانان فارس به من وعده استخدام داد

محمدعلی گرایی گفت: مسئولین خودشان وعده استخدام دادند بعد من را سردواندند و می‌خواهند بریم پشت در اتاقشان بنشینیم.

به گزارش شیرازه، محمدعلی گرایی، در خصوص پیگیری تمرینش اظهار داشت: در حال حاضر بیشتر تمریناتم در خانه و در کنار برادر انجام می‌دهم. بعضی از روزها در باشگاه به تمرین می‌کنم و شرایط خوبی دارم. امیدوارم این ویروس از بین برود تا شرایط تمرینات به حالت عادی بازگردد. 

کشتی‌گیر وزن 77 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در رابطه با چرخه انتخابی تیم ملی عنوان کرد: این چرخه انتخابی قانون بسیار خوبی است. کشتی‌گیران باید از چند فیلتر و رقابت های سخت و نفسگیر عبور کنند و به دوبنده تیم ملی برسند. در گذشته هم انتخابی وجود داشت اما وقتی در آخر قرار بود مربیان نظر بدهدن، همه بلاتکیف می‌شدند که آیا با نظر سرمربی انتخاب می‌شوند یا نه. الان کشتی‌گیران با تمرکز کافی می‌تواند روی تشک حاضر شوند و اگر نتیجه لازم را کسب کردند صاحب دوبنده تیم ملی شوند و حقشان است. اگر هم نتواستند موفق شوند، باید تمریناتشان را بیشتر کنند.

وی افزود: تا الان کمی در مورد این چرخه تحقیق کردم. از دوستانم اطلاعات کافی را گرفته‌ام و می‌دانم این عملکرد این چرخه چگونه است.

گرایی در خصوص وعده‌های محقق نشده مسئولین استان فارس در رابطه با قهرمانی اش در مسابقات جهانی خاطرنشان کرد: اداره ورزش شیراز هیچ کاری برای ورزشکاران انجام نمی‌دهد. اصلا این اداره به هیچ درد نمی‌خورد. فقط به ورزشکاران وعده وعید می‌دهند و  به فکر ورزشکاران نیستند. مد‌‌یرکل ورزش و جوانان فارس به من وعده استخدام داد،در صورتی که اصلا من از او چیزی نخواستم. من شغلم کشتی است و کار دیگری لازم ندارم ولی آمدند به من قول دادند ولی بعدش من را سردواندند. من هم دیگر پیگیری نکردم. باید برای دیدنشان وقت بگیریم و می‌خواهند برویم پشت در اتاقشان بنشینیم. من هم تصمیم گرفته دیگر تحویلشان نگیرم.
منبع: خبرگزاری فارس

 
نظرات بینندگان