کد خبر: ۱۳۹۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۲ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۹

برگزاری دومین مرحله رزمایش همدلی مومنانه پلیس فارس

سردار "رهام بخش حبیبی" با اشاره به برگزاری دومین مرحله از رزمایش همدلی مومنانه کارکنان انتظامی استان گفت: کارکنان انتظامی استان فارس در این مرحله 850 بسته معیشتی را برای توزیع بین اقشار آسیب پذیر تهیه کردند.
پایگاه خبری تحلیلی شیرازه؛ سردار "رهام بخش حبیبی"  فرمانده انتظامی استان فارس در حاشیه مراسم دومین مرحله از رزمایش همدلی مومنانه کارکنان انتظامی استان فارس در ستاد فرماندهی، اظهار داشت: در اجرای منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)، کارکنان فرماندهی انتظامی استان به همت مجموعه عقیدتی سیاسی در قالب پویش همدلی مومنانه نسبت به جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی کارکنان در جهت گسترش فرهنگ ایثار و انفاق اقدام کردند.

وی ادامه داد: در این راستا کارکنان انتظامی استان فارس در مرحله اول بالغ بر 200 بسته معیشتی و در مرحله دوم 850 بسته معیشتی تهیه کردند که بین نیازمندان و معسران جامعه توزیع می گردد.

 فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه بسته های تهيه شده شامل برنج ، روغن، ماكاروني، رب گوجه و سایر اقلام ضروری است، افزود: پلیس در کنار انجام هدفمند ماموریت های خود با محوریت تامین امنیت و آرامش فردی و اجتماعی، در اقدامات انسان دوستانه نیز پیشقدم است.

نظرات بینندگان