کد خبر: ۱۳۹۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۳ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۹

نوشداروهای با تاخیر شهرداری شیراز درباره کرونا

چند روز پس از شروع به کار ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهر شیراز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفته که قرار شده شهرداری شیراز اماکن توزیع ماسک در پایانه‌های اتوبوسرانی و مترو شیراز را فراهم کند!
به گزارش شیرازه، زوربخش، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: طرح اجباری شدن استفاده از ماسک  در اتوبوس ها و مترو شیراز، در راستای جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس کرونا در حمل و نقل عمومی، در حال اجرا است.

 وی افزود: بر اساس توافقی که با دانشگاه علوم پزشکی شیراز داشتیم قرار بر این شد شهرداری شیراز امکان فضای توزیع ماسک را در ناوگان عمومی شهر فراهم کند تا عرضه اقلام بهداشتی نظیر توزیع ماسک را در ایستگاه‌ها داشته باشیم.

  معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز تصریح کرد: در حال حاضر ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس خدمات رسانی به شهروندان را انجام می‌دهند.

زوربخش اطهار داشت: فعالیت مترو و اتوبوسرانی در بازه زمانی ساعت ۶ صبح تا ۹ شب پیش‌بینی شده است.

وی با اعلام اینکه به جهت حفظ سلامت شهروندان و با توجه به احتمال شیوع بیماری کرونا و بر اساس مصوبه شهرداری شیراز و شورای شهر پرداخت کرایه نقدی حذف و مسافران بایستی کرایه خود را از کارت شهروندی پرداخت کنند تصریح کرد: حضور سه سرنشین در صندلی عقب تاکسی ممنوع است و هر گونه تقاضای کرایه اضافی از سوی رانندگان تاکسی تخلف محسوب می‌شود، مسافران نباید هیچ اضافه کرایه ای را پرداخت کنند.

نظرات بینندگان