کد خبر: ۱۳۹۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس مطرح کرد:

برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در ۷۶ نقطه استان فارس/ استفاده ویژه از ظرفیت فضای مجازی در نشر اندیشه های بنیانگذار انقلاب اسلامی

حجت الاسلام رضایی گفت: مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) در ۷۶ نقطه استان فارس با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و تب سنجی در ورودی مراسم بزرگداشت انجام می شود و ماسک در اختیار مردم قرار می گیرد.
به گزارش شیرازه، حجت الاسلام و المسلمین محمد رضایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد ماه هرچند که جامعه با ویروس کرونا درگیر است اما ارادت مردم به امام (ره) تعطیل و کم نخواهد شد.

وی با ابراز اینکه به گونه ای برنامه ریزی شده که جان مردم به دلیل وجود ویروس کرونا با شرکت در مراسمات به خطر نیفتد گفت: امسال برنامه ریزی شده بود که یک تجمع بزرگی در حرم امام برگزار شود اما به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا این برنامه برگزار نخواهد شد و این مراسم در استان و در برنامه های متفاوت برگزار می شود.

رضایی با اشاره به تدوین برنامه های متنوع و متفاوت در راستای گرامی داشت یاد امام و شهدای قیام ۱۵ خرداد افزود: امروزه به ویژه نسل جوان نگاه امام (ره) را نسبت به مسائل مختلف را نمی دانند. امام خمینی(ره) در همه زمینه ها دارای اندیشه های خاصی است و به طور مثال در موضوع خانواده احترام به افراد خانواده به ویژه پدر و مادر و .... رهبر کبیر انقلاب دیدگاه خوبی دارد.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس: از فضای مجازی برای نشر اندیشه های امام خمینی (ره) استفاده می شود و کمیته ای در همین راستا تشکیل شده و نکته هایی از اندیشه های امام به ویژه در مورد خانواده را در فضای مجازی انتشار می دهد.

وی تصریح کرد:  کارهای انتشاراتی در موضوع وصیت نامه، سخنرانی و موضع گیری های امام ره در قالب بولتن، جزوه و مکتوب چاپ شده و در اختیار مردم قرار میگیرد.

رضایی با عنوان اینکه برنامه های فرهنگی و تبلیغی در قالب مسابقات و نشست هایی در مساجد و حسینیه ها و همچنین از طریق صدا و سیما برگزار می شود اظهار داشت: با ورود گروه های مردمی تبلیغات و فضاسازی شهری انجام شده است.

رضایی با بیان اینکه امسال مراسم بزرگداشت ارتحال امام قیام ۱۵ خرداد در ۷۶ نقطه استان برگزار می شود افزود: مراسم تجمعی که هرسال برگزار میشد، امسال نیز با هماهنگی صورت گرفته با ستاد مبارزه با کرونا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و به صورت محدود انجام می شود.

وی اضافه کرد: در شهرستان شیراز نیز ساعت ۱۰:۳۰ در مسجد وکیل شیراز برنامه ای به این مناسبت خواهیم داشت و همزمان سخنرانی رهبر معظم انقلاب در مساجد و حسینیه ها در روز ۱۴ خرداد ماه ساعت ۱۱  به وسیله سیستم های صوتی پخش خواهد شد.

دومین برنامه در شیراز نیز بدون تجمع و با پخش مداحی و سخنرانی بعد از نماز مغرب و عشا در ۱۴ خردادماه ازبلند گونه های حرم مطهر احمد ابن موسی (ره) پخش می شود.

به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اجرای گروه سرود، برپایی نمایشگاه های فروش کتاب و نمایشگاه عکس از دیگر برنامه های بزرگداشت ارتحال معمار انقلاب اسلامی و قیام ۱۵ خرداد می باشد.

لازم به ذکر است در مراسماتی که به صورت حضوری می باشد، تب سنجی در ورودی مراسم بزرگداشت انجام می شود و ماسک در اختیار مردم قرار می گیرد و با مواد ضدعفونی کننده دستان آنان ضدعفونی می گردد.
انتهای پیام/
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان