کد خبر: ۱۳۹۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۹

سلام شیراز به وضعیت سفید؛ اقامه نمازجمعه این هفته در شیراز و 59 شهر استان فارس

با اعلام و مجوز وزارت بهداشت، شهرستان شیراز جزء شهر‌های با وضعیت سفید قرار گرفته، و از جمعه ۱۶ خرداد نماز جمعه در شهر شیراز و شهر‌های تابعه صدرا، گویم، گلستان، و داریون اقامه می‌شود.
  به گزارش شیرازه، حجت الاسلام ملک مکان مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس گفت: با اعلام و مجوز وزارت بهداشت، شهرستان شیراز جزء شهر‌های با وضعیت سفید قرار گرفته، و از جمعه ۱۶ خرداد نماز جمعه در شهر شیراز و شهر‌های تابعه شهرستان شیراز، یعنی صدرا، گویم، گلستان، و داریون اقامه می‌شود.

او افزود: همچنین شهرستان سرچهان نیز جزء شهرستان‌های وضعیت سفید قرار گرفته و نماز جمعه در این شهرستان نیز برگزار خواهد شد.

ملک مکان گفت: با توجه به اینکه شهرستان‌های لار، گراش، مرودشت، جهرم و فسا و شهر‌های توابع این شهرستان‌ها جزء مناطق سفید اعلام نگردیده اند، این هفته نماز جمعه این چند شهرستان تعطیل بوده و اقامه نخواهد شد.

طبق آخرین لیستی که وزارت بهداشت به شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ابلاغ کرده است، این هفته ۱۶ خرداد در ۵۹ شهر از شهر‌های استان فارس نمازجمعه اقامه خواهد شد.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس در ادامه از مردم عزیز خواست که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از جمله زدن ماسک، داشتن دستکش، آوردن مهر و سجاده شخصی از منزل، و رعایت فاصله اجتماعی گرفتن وضو در منزل، در نمازجمعه شرکت کنند.

افرادی که سابقه بیماری‌های قلبی و ریوی دارند یا مشکوک به نشانه‌ها و علائم کرونا هستند فعلا از حضور در نماز جمعه اجتناب کنند.

انتهای پیام/ 

نظرات بینندگان